Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om butikkprisen er den samme som prisen som er oppgitt på nettbutikken til disse store el-kjedene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er stort sett høyere pris i butikkene. Elkjøp (og Lefdal?) har noe de kaller collect @ store, der du bestiller varen på nett og henter i butikken til nettpris.

Skrevet

Prisen er ikke den samme, nei. På Elkjøp pleier det ofte å gå greit å prute butikkprisen ned til nettpris, men det er ingen garantier.

Skrevet

En gang jeg var på elkjøp og skulle handle forsterker til broren min, så fikk jeg se at den kosta 2000 mer i butikken enn på nett. Jeg prøvde å forklare situasjonen til de som jobba i butikken og spurte om jeg kunne få kjøpe den til nettpris. Det gikk ikke.

Så da kjørte jeg hjem, bestilte forsterkeren på nettsiden deres, kjørte tilbake, kjøpte og henta forsterkeren i butikken....

Vil absolutt anbefale å bestille varer på nett når det er mulig :) det er vanligvis mye billigere.

Skrevet

Jeg har alltid fått det til nettprisen i butikken. Prøver de å være vanskelige så tar jeg bare fram iphonen min, sier at da bestiller jeg den på nett her og nå, så kommer jeg tilbake om en time og henter den. Og da får jeg alltid den til butikkpris.

Skrevet

Elkjøp skal ha samme pris på stort sett alle varer på nett og butikk. Det kjøres rutiner på dette minst to ganger i uka. Det kan hende at ting ikke er priset ned i butikken hvis det er en kampanje som er ny på nett, men da er det i hvertfall der jeg jobber bare å si i fra så får man nettprisen.

Hilsen Elkjøpansatt

Gjest Consensio
Skrevet

Så rart siden andre Elkjøpansatte sier det motsatte ;)

Uansett, vi pruter og får det nesten alltid billigere enn på nettet til og med, men så er mannen min prutemester :fnise:

Faktisk er han så ille at jeg tusler ut av butikken og tar meg en røyk siden jeg blir så flau

Skrevet

Det at andre ansatte sier det motsatte kan jo ha noe med at ikke alle Elkjøpbutikker er samme selskap da. Mange er franchise og noen er eid av konsernet...

Skrevet (endret)

Erfaring som kunde viser at det stemmer svært dårlig.

Jeg handler på collect@store, drar til butikk.. Sjekker prisen der og velger enten å hente det jeg har bestilt om det er billigst, eller handler i butikk om det er billigst.

Ordren blir annullert om den ikke hentes ut så det er ikke noe stress..

Endret av Oliven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...