MiniMjau Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Er det noen som vet om butikkprisen er den samme som prisen som er oppgitt på nettbutikken til disse store el-kjedene?
Safira Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Det er stort sett høyere pris i butikkene. Elkjøp (og Lefdal?) har noe de kaller collect @ store, der du bestiller varen på nett og henter i butikken til nettpris.
Zzyzx Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Prisen er ikke den samme, nei. På Elkjøp pleier det ofte å gå greit å prute butikkprisen ned til nettpris, men det er ingen garantier.
solkrem Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 En gang jeg var på elkjøp og skulle handle forsterker til broren min, så fikk jeg se at den kosta 2000 mer i butikken enn på nett. Jeg prøvde å forklare situasjonen til de som jobba i butikken og spurte om jeg kunne få kjøpe den til nettpris. Det gikk ikke. Så da kjørte jeg hjem, bestilte forsterkeren på nettsiden deres, kjørte tilbake, kjøpte og henta forsterkeren i butikken.... Vil absolutt anbefale å bestille varer på nett når det er mulig det er vanligvis mye billigere.
momo Skrevet 10. februar 2012 #5 Skrevet 10. februar 2012 Jeg har alltid fått det til nettprisen i butikken. Prøver de å være vanskelige så tar jeg bare fram iphonen min, sier at da bestiller jeg den på nett her og nå, så kommer jeg tilbake om en time og henter den. Og da får jeg alltid den til butikkpris.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #6 Skrevet 10. februar 2012 Elkjøp skal ha samme pris på stort sett alle varer på nett og butikk. Det kjøres rutiner på dette minst to ganger i uka. Det kan hende at ting ikke er priset ned i butikken hvis det er en kampanje som er ny på nett, men da er det i hvertfall der jeg jobber bare å si i fra så får man nettprisen. Hilsen Elkjøpansatt
Gjest Consensio Skrevet 10. februar 2012 #7 Skrevet 10. februar 2012 Så rart siden andre Elkjøpansatte sier det motsatte Uansett, vi pruter og får det nesten alltid billigere enn på nettet til og med, men så er mannen min prutemester Faktisk er han så ille at jeg tusler ut av butikken og tar meg en røyk siden jeg blir så flau
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #8 Skrevet 11. februar 2012 Det at andre ansatte sier det motsatte kan jo ha noe med at ikke alle Elkjøpbutikker er samme selskap da. Mange er franchise og noen er eid av konsernet...
Oliven Skrevet 12. februar 2012 #9 Skrevet 12. februar 2012 (endret) Erfaring som kunde viser at det stemmer svært dårlig. Jeg handler på collect@store, drar til butikk.. Sjekker prisen der og velger enten å hente det jeg har bestilt om det er billigst, eller handler i butikk om det er billigst. Ordren blir annullert om den ikke hentes ut så det er ikke noe stress.. Endret 12. februar 2012 av Oliven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå