Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som går/har gått bachelor i Økonomi og Adm på Handelshøyskolen i Tromsø ved UIT her inne? Noen som vil fortelle litt om hvordan det er? :) Er det obligatoriske forelesninger f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen fag sammen med økonomistudentene i Tromsø, det er ingen (foreløpig) obligatoriske forelesninger :-) Hverken på de fagene jeg tar sammen med de, eller fagene de har ellers (etter det jeg har hørt). De har mellom 6-10 timer forelesning i uka. Selvom det ikke er obligatorisk er det viktig å være med på de! I noen fag blir det også lagt ut videoforelesninger - så det er ikke krise hvis du går glipp av noen.

Ellers har jeg ikke så mye jeg kan informere om ettersom jeg ikke går det selv, men tror nok det er en veldig nyttig utdannelse å ta, og interessant og gøy for de som er interessert i tall.

Skrevet

Jeg har noen fag sammen med økonomistudentene i Tromsø, det er ingen (foreløpig) obligatoriske forelesninger :-) Hverken på de fagene jeg tar sammen med de, eller fagene de har ellers (etter det jeg har hørt). De har mellom 6-10 timer forelesning i uka. Selvom det ikke er obligatorisk er det viktig å være med på de! I noen fag blir det også lagt ut videoforelesninger - så det er ikke krise hvis du går glipp av noen.

Ellers har jeg ikke så mye jeg kan informere om ettersom jeg ikke går det selv, men tror nok det er en veldig nyttig utdannelse å ta, og interessant og gøy for de som er interessert i tall.

Tusen takk for svar!! :)

Har hørt mye fint om byen, og må ærlig innrømme at jeg mye heller har lyst til å bo der enn Oslo f.eks!

Blir spennende^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...