Pusekatt Skrevet 7. januar 2004 #1 Del Skrevet 7. januar 2004 HJELP!!!!!!! Jeg rev ned "Mania"-parfymen (Armani) fra skapet, og den knuste selvfølgelig på badet Resultat: det lukter sterkt parfyme. Jeg tørket opp sølet, støvsugde godt og har vasket kjapt over med skurefille. Er det noe jeg kan gjøre for å få bort lukten på 1-2-3? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. januar 2004 #2 Del Skrevet 7. januar 2004 Prøv med X-it. Den tar jo drittlukt, så da tar den kanskje parfyme også. Ellers får du vaske og lufte, så går det vekk til slutt. Bra det lukter godt i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 7. januar 2004 #3 Del Skrevet 7. januar 2004 Gjør som min datter gjorde etter å ha knust min parfyme. Spray hele rommet med en Barbie parfyme så blir det bedre?!!! Forsto aldri logikken i hennes handlig den gangen, men det var vel noen "smarte" tanker i topplokket som "overbeviste" henne. Jeg ville ha prøve X-It, men vasket godt mange ganger og luftet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 7. januar 2004 Takk for svar! Har luftet og vasket, lukten er nesten borte 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 7. januar 2004 #5 Del Skrevet 7. januar 2004 Husk at man blir "immun" mot parfyme etterhvert, så kan jo hende lukten fortsatt er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. januar 2004 #6 Del Skrevet 8. januar 2004 Burde ikke klorin eller salmiakk funke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. januar 2004 #7 Del Skrevet 8. januar 2004 Eller eddik! Eddik fjerner lukt! :klø: Går ikke så fort oppi knotten så tidlig på morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå