Pusekatt Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 HJELP!!!!!!! Jeg rev ned "Mania"-parfymen (Armani) fra skapet, og den knuste selvfølgelig på badet Resultat: det lukter sterkt parfyme. Jeg tørket opp sølet, støvsugde godt og har vasket kjapt over med skurefille. Er det noe jeg kan gjøre for å få bort lukten på 1-2-3? På forhånd takk!
Tusenfryd Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Prøv med X-it. Den tar jo drittlukt, så da tar den kanskje parfyme også. Ellers får du vaske og lufte, så går det vekk til slutt. Bra det lukter godt i hvert fall
Titti72 Skrevet 7. januar 2004 #3 Skrevet 7. januar 2004 Gjør som min datter gjorde etter å ha knust min parfyme. Spray hele rommet med en Barbie parfyme så blir det bedre?!!! Forsto aldri logikken i hennes handlig den gangen, men det var vel noen "smarte" tanker i topplokket som "overbeviste" henne. Jeg ville ha prøve X-It, men vasket godt mange ganger og luftet ut.
Pusekatt Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2004 Takk for svar! Har luftet og vasket, lukten er nesten borte 8)
Mrs. B Skrevet 7. januar 2004 #5 Skrevet 7. januar 2004 Husk at man blir "immun" mot parfyme etterhvert, så kan jo hende lukten fortsatt er der.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. januar 2004 #6 Skrevet 8. januar 2004 Burde ikke klorin eller salmiakk funke?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. januar 2004 #7 Skrevet 8. januar 2004 Eller eddik! Eddik fjerner lukt! :klø: Går ikke så fort oppi knotten så tidlig på morgenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå