Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har møtt ei dame på et utested for 2 uker siden og vi har hatt sex, samme kvelden.

Var sammen hele søndag og hadde en date etter dette, som begge syntes var suksess.

På mandag denne uken sendte jeg henne meld og spørte om ikke vi kunne møtes i løpet av uken, noe hun sa hun synes hadde vært kjekt.

Har sendt henne melding rundt kl 13 om hun har planer for helgen, men ingen svar.

Hun bruker alltid veldig lang tid til å svare.

Har liksom merket at hun liker meg når vi er sammen, fysisk ihverfall.

Og hun har gitt meg mange komplimenter på utseendet osv.

Så hvorfor bruker hun så lang tid på å svare på meld...de jentene som har likt meg før har alltid hatt for vane å svare kjapt.

Hva tror dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun vil ikke virke desperat? Eller hun er ikke så veldig interssert (lite trolig, slik jeg tolker)? Eller hun er opptatt med andre sysler som jobb, hobby og venner?

• Liker 1
Skrevet

Hun vil ikke virke desperat? Eller hun er ikke så veldig interssert (lite trolig, slik jeg tolker)? Eller hun er opptatt med andre sysler som jobb, hobby og venner?

What he said!

Skrevet

Godt mulig det...men jeg setter ihvertfall venner litt i reserve hvis jeg møter ei jente jeg liker.

Venner kan man jo henge med alltids!!!

Ja ja ikke vet jeg...kvinner er kvinner heheheh.....kansje derfor jeg stiller spørsmålet her :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Godt mulig det...men jeg setter ihvertfall venner litt i reserve hvis jeg møter ei jente jeg liker.

Venner kan man jo henge med alltids!!!

Ja ja ikke vet jeg...kvinner er kvinner heheheh.....kansje derfor jeg stiller spørsmålet her :)

Du forventer vel ikke at hun skal legge hele livet sitt til siden, for en fyr hun møtte for to uker siden? Da tror jeg du må skru ned forventningene dine litt.

Men du sa det jo selv, hun pleier å være treg med å svare. Hun tar nok kontakt med deg snart, skal du se.

• Liker 1
Skrevet

Du forventer vel ikke at hun skal legge hele livet sitt til siden, for en fyr hun møtte for to uker siden? Da tror jeg du må skru ned forventningene dine litt.

Men du sa det jo selv, hun pleier å være treg med å svare. Hun tar nok kontakt med deg snart, skal du se.

neiii seff gjør jeg ikke det :)

Ikke vuille jeg hatt ei sånn jente heller.

Men det skaper bare litt forvirring usikkerhet ikke annet.

Hun sendte meg også meld kl 2:30 på lørdag og spørte om ikke jeg vil møtes.Møtte henne ikke da jeg var sliten!!!

Uansett det gjorde at jeg definitivt trodde hu var interessert!!!!!!

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Alt tyder jo på at hun er interessert. Så da gjelder det bare å ikke få en freak-out hvis hun ikke svarer på noen timer :)

• Liker 3
Skrevet

Noen er bare fryktelig treige på å svare ;)

Skrevet

Jeg kunne gjerne ventet med vilje bare for ikke å virke desperat :gjeiper: Liker det når gutten "jakter" så lenge han ikke overdriver selvfølgelig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en tendens til å se på meldinger, å glemme å svare.. eller så kan jeg bruke lang tid på å finne ut hva jeg faktisk skal svare, om det er en jeg liker :sjenert:

• Liker 4
Skrevet

Herregud, er du fjortis eller?

Skrevet

Herregud, er du fjortis eller?

Utifra denne korte setningen, vil jeg faktisk spørre om det samme til deg!

• Liker 3
Skrevet

Det kan faktisk være at hun er veldig interessert også. Jeg er desverre slik at desto bedre jeg liker en fyr , desto treigere er jeg på å svare. Liker ikke å tabbe meg ut, svare dumt, svare FOR spontant osv hvis jeg virkelig har følelser for en fyr.

Raske meldinger kan ofte misforstås, bare fordi man skriver dem "i farten" (synes jeg). Vil heller lese meldingen en del ganger og være bombesikker på at jeg har formidlet ting på rett måte før jeg slenger meldingen avgårde...

En annen ting er at jeg også helst VENTER til jeg har GOD TID til å skrive meldinger. At jeg er alene , ikke holder på med noe osv. For jeg VET at hvis jeg sender et svar på en melding, blir det melding tilbake, da må jeg svare så kommer det da kanskje en ny- også er det hele i gang. Føler at jeg virkelig må ha litt ro og fred for å kunne ha rett fokus på meldinger til den jeg eventuelt er interessert i.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Utifra denne korte setningen, vil jeg faktisk spørre om det samme til deg!

Jeg har forståelse for at jeg kanskje virker i overkant nebbete, men å syte over manglende svar etter knappe 3 timer?! Greit, jeg skal holde kjeft, jeg. Skal sitte helt alene her i sinnakroken min for evig og alltid.

Endret av Snøvott
Skrevet

Jeg har forståelse for at jeg kanskje virker i overkant nebbete, men å syte over manglende svar etter knappe 3 timer?! Greit, jeg skal holde kjeft, jeg. Skal sitte helt alene her i sinnakroken min for evig og alltid.

Sett deg i sinnakroken!! Neida, jeg trodde meldingen din var ment til meg.

Skrevet

Jo mer jeg liker en fyr jo lenger venter jeg meed å svare... kanskje barnslig, men sånn er det:) ikke noe vondt ment... bare vil ikke virke desp.

Skrevet

Jeg kunne gjerne ventet med vilje bare for ikke å virke desperat :gjeiper: Liker det når gutten "jakter" så lenge han ikke overdriver selvfølgelig.

Da hadde jeg blitt fornærmet på deg.

Skrevet

Da hadde jeg blitt fornærmet på deg.

Spørs om du ville funnet det ut da! :erter:

• Liker 2
Skrevet

Spørs om du ville funnet det ut da! :erter:

Merker etter en gitt tid om du har spilt med to ansikter veit du.

Tenk om det viser seg at du har funnet drømmemannen også finner han ut ditt dobbeltspill og går fra deg...

Skrevet

Merker etter en gitt tid om du har spilt med to ansikter veit du.

Tenk om det viser seg at du har funnet drømmemannen også finner han ut ditt dobbeltspill og går fra deg...

Nå ja, jeg er nok ikke så ille! Jeg er sikker på at du ville blitt så stormforelsket at du ikke ville lagt merke til det! :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...