Gå til innhold

Hva lager du nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Nanette
Skrevet

Dere som hekler bestemorruteteppe, hvilket merke og type garn bruker dere? Tenkte å starte på et nytt teppe. :)

Skrevet

Dere som hekler bestemorruteteppe, hvilket merke og type garn bruker dere? Tenkte å starte på et nytt teppe. :)

De fleste garn kan brukes. Jeg brukte vanlig ullsokkgarn for å lage et, men hvis du skal lage et teppe for et barn, så kanskje jeg ville gått for noe litt mykere, som alpakka eller noe sånt :)

Skrevet

Er nesten ferdig med å lage sjalet som jeg skal bruke i dåpen, men trengte litt forandring, og siden jeg har lovt meg selv å ikke kjøpe mer garn før jeg har fått brukt opp det restegarnet jeg allerede har, så lærer jeg meg nå å strikke! Jeg har en hel haug med bomullsgarn, som det nå blir oppvaskkluter av. Akkurat nå strikker jeg oppvaskklut med stort rutemønster - 6 rette, 6 vrange. :)

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=139&d_id=38&lang=no

Skrevet

Jeg lagde et kjempefint stettfat i helga. Kjøpte en gammel nydelig tallerken og en hvit lysestake i keramikk på en bruktbutikk, og limte det sammen. Ble skikkelig fint!

Skrevet

Jeg broderer en hodeskalle (korssting) jeg skal henge opp på veggen min. Snart ferdig :) Stoffet er litt krøllete, men dere ser greia.

post-40103-0-92633100-1330948292_thumb.j

Skrevet

Jeg lagde et kjempefint stettfat i helga. Kjøpte en gammel nydelig tallerken og en hvit lysestake i keramikk på en bruktbutikk, og limte det sammen. Ble skikkelig fint!

Legg ut bildet? :D

Jeg broderer en hodeskalle (korssting) jeg skal henge opp på veggen min. Snart ferdig :) Stoffet er litt krøllete, men dere ser greia.

Haha, den var jo genial! :D

Skrevet

No er eg i gang med ei fanakofte til onkelen til kjærasten min. I lilla og kvitt, faktisk :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Strikker genrser til sonen min.. eit restegarnprosjekt med tilfeldige striper i svart/kvitt.

Skrevet

Brukt helga på og sy meg russekjole! Ganske fornøgd, og har begynt litt brodering og pynting.. Ikkje noko simle strykemerker på meg.. :gjeiper:

• 3 år senere...
Gjest Wei Wei
Skrevet

Sydde 10 stk. smekker til niesa mi og noen på bestilling. Broderer en løper også, men har ikke bilde av den nå (er halvveis).

9547613b_cbcc_4320_bc06_5ec701613b51_org

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...