Gjest Nanette Skrevet 4. mars 2012 #21 Skrevet 4. mars 2012 Dere som hekler bestemorruteteppe, hvilket merke og type garn bruker dere? Tenkte å starte på et nytt teppe.
Niennas Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #22 Skrevet 5. mars 2012 Dere som hekler bestemorruteteppe, hvilket merke og type garn bruker dere? Tenkte å starte på et nytt teppe. De fleste garn kan brukes. Jeg brukte vanlig ullsokkgarn for å lage et, men hvis du skal lage et teppe for et barn, så kanskje jeg ville gått for noe litt mykere, som alpakka eller noe sånt
Niennas Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #23 Skrevet 5. mars 2012 Er nesten ferdig med å lage sjalet som jeg skal bruke i dåpen, men trengte litt forandring, og siden jeg har lovt meg selv å ikke kjøpe mer garn før jeg har fått brukt opp det restegarnet jeg allerede har, så lærer jeg meg nå å strikke! Jeg har en hel haug med bomullsgarn, som det nå blir oppvaskkluter av. Akkurat nå strikker jeg oppvaskklut med stort rutemønster - 6 rette, 6 vrange. http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=139&d_id=38&lang=no
Anerikke Skrevet 5. mars 2012 #24 Skrevet 5. mars 2012 Jeg lagde et kjempefint stettfat i helga. Kjøpte en gammel nydelig tallerken og en hvit lysestake i keramikk på en bruktbutikk, og limte det sammen. Ble skikkelig fint!
Xaphan Skrevet 5. mars 2012 #25 Skrevet 5. mars 2012 Jeg broderer en hodeskalle (korssting) jeg skal henge opp på veggen min. Snart ferdig Stoffet er litt krøllete, men dere ser greia.
Niennas Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #26 Skrevet 5. mars 2012 Jeg lagde et kjempefint stettfat i helga. Kjøpte en gammel nydelig tallerken og en hvit lysestake i keramikk på en bruktbutikk, og limte det sammen. Ble skikkelig fint! Legg ut bildet? :D Jeg broderer en hodeskalle (korssting) jeg skal henge opp på veggen min. Snart ferdig Stoffet er litt krøllete, men dere ser greia. Haha, den var jo genial! :D
Moscato Skrevet 10. mars 2012 #27 Skrevet 10. mars 2012 No er eg i gang med ei fanakofte til onkelen til kjærasten min. I lilla og kvitt, faktisk 1
Asmi Skrevet 10. mars 2012 #28 Skrevet 10. mars 2012 Strikker genrser til sonen min.. eit restegarnprosjekt med tilfeldige striper i svart/kvitt.
dobbeltisolert Skrevet 11. mars 2012 #29 Skrevet 11. mars 2012 Brukt helga på og sy meg russekjole! Ganske fornøgd, og har begynt litt brodering og pynting.. Ikkje noko simle strykemerker på meg.. :gjeiper:
Gjest Wei Wei Skrevet 13. april 2015 #30 Skrevet 13. april 2015 Sydde 10 stk. smekker til niesa mi og noen på bestilling. Broderer en løper også, men har ikke bilde av den nå (er halvveis).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå