Niennas Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Hei kreative sjeler! Hva lager du nå? Kanskje vi kan inspirere hverandre litt? Akkurat nå hekler jeg tøfler, jeg følger denne oppskriften, men hekler litt etter egen fantasi, og hekler ballerinatøfler http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=98&d_id=7&lang=no Har også et litt større prosjekt, jeg driver og hekler en hals, dette skal bli en bursdagsgave om en månedstid. http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=134&d_id=8&lang=no Har også en liten tanke om å ta alt av restgarn og lage en kjempebestemorrute, som skal bli leketeppe for babyen min. Det tar sikkert lang tid å lage, men da blir ikke garnrestene bare liggende nederst i kurven!
Gjest Zizzi Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Jeg strikker en liten guttebunad i str 6 mnd. Den skal brukes i konf, dåp og 17. mai av barnebarn
-Turtle Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 Hekler et pledd av bestemorruter. Strikker tunika. Bilder har jeg ikke for øyeblikket:p
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 Strikker spiralsokker til baby i off white alpaca fra Drops.
Moscato Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Vart akkurat ferdig med desse. No veit eg ikkje kva eg skal til på, men det blir kanskje fanakofte til ein kompis
sofie777 Skrevet 17. februar 2012 #7 Skrevet 17. februar 2012 Strikker på et enkelt skjerf som matcher luen jeg strikket som mitt første strikkeprosjekt. Syr også på malt stramei og der er jeg nå på mitt femte broderi. Har sydd forskjellige dyrebilder som har blitt gitt bort i dåpspresang. Det jeg syr nå er en blomsterbukett, men jeg har ikke kommet så veldig langt. Jeg syr mest når jeg ser på Tour de France i juli, da er det best lys og da har jeg noe å høre på mens jeg syr.
Nerdemamma Skrevet 18. februar 2012 #8 Skrevet 18. februar 2012 Strikker en mobilveske/lomme i hvit og rose som jeg skal prøve å tove. Aldri strikket med to farger eller tovet før så tenkte jeg skulle prøve med et lite prosjekt
Niennas Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2012 Har noen crocodileclips (aner ikke hva det heter på norsk) som jeg kjøpte på ebay for en stund siden, vurderer å hekle noen blomster og et blad eller noe, og lage en hårspenne i bursdagsgave til ei venninne, ved siden av noen tøfler. Noen som har erfaring med sånt?
Niennas Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 19. februar 2012 (endret) Halsen er ferdig! Jeg skal inrømme at jeg har vært litt kjip, og gjort den ti cm kortere enn hva den skulle være, men hey - jeg synes likevel at sluttresultatet ble bra! Og for dere som lurer så er oppskriften her. Endret 19. februar 2012 av Niennas 1
Hanne20 Skrevet 21. februar 2012 #11 Skrevet 21. februar 2012 (endret) Jeg ble ferdig med kjolen babyen min skal bruke på dåpen sin, på selve festen etter kirken, for noen dager siden.. Endret 21. februar 2012 av Hanne20 1
Niennas Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #12 Skrevet 21. februar 2012 Så NYDELIG, hanne20! Du burde være stolt Jeg har laget en hårspenne med en rose + to blader, skulle lage en til, men så begynte jeg heller å lage en kjempe bestemorrute av restegarn Må kvitte meg med litt før jeg fortsetter å handle inn garn
Sundance Skrevet 23. februar 2012 #15 Skrevet 23. februar 2012 Enkel kittel med hette, pickles.no! Prinsesse tøfler, Marte helgetun Poncho, garnstudio.... Elsker strikkeprosjkter.:-))
Niennas Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #16 Skrevet 24. februar 2012 Nå hekler jeg meg et sjal fra garnstudio som jeg har tenkt å bruke i dåpen til datteren min. http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=119&d_id=11&lang=no Det er den mest avanserte heklingen jeg har gjort så langt, men det er gøy, spesielt når jeg "knakk koden" !
PecanPie Skrevet 24. februar 2012 #17 Skrevet 24. februar 2012 Hekler et bølgeteppe i garnrester. Strikker Hansel.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #18 Skrevet 24. februar 2012 Holder på med bestemorsruteteppe :-)
Stimla Skrevet 24. februar 2012 #19 Skrevet 24. februar 2012 Har egentlig alt for mange prosjekter på gang som jeg at pakket bort nå grunnet flytting, så det jeg driver med nå er å strikke en hals. Det jeg skal ta opp igjen når vi har flyttet, som blir et prosjekt i seg selv med oppussing osv, er tellesømbroderi på ei skjorte (begynnelsen på bunad til mannen min), sy ferdig rondastakken min og sy en liten fantasibunad til niesa mi. Som sagt alt for mye å gjøre:p
Hanne20 Skrevet 1. mars 2012 #20 Skrevet 1. mars 2012 Skal begynne på et nytt stort prosjekt. Skal sy duk, stolputer og liftgardin til kjøkkenet. Så skal jeg sy stolputer og duk til utemøblene. Skal også sy noen puter til sofaen og sy nye gardiner til stua. Også skal jeg sy noen klær til meg selv.. Er på planleggingstadiet enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå