Gå til innhold

Hva lager du nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kreative sjeler!

Hva lager du nå? Kanskje vi kan inspirere hverandre litt?

Akkurat nå hekler jeg tøfler, jeg følger denne oppskriften, men hekler litt etter egen fantasi, og hekler ballerinatøfler :)

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=98&d_id=7&lang=no

Har også et litt større prosjekt, jeg driver og hekler en hals, dette skal bli en bursdagsgave om en månedstid.

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=134&d_id=8&lang=no

Har også en liten tanke om å ta alt av restgarn og lage en kjempebestemorrute, som skal bli leketeppe for babyen min. Det tar sikkert lang tid å lage, men da blir ikke garnrestene bare liggende nederst i kurven! :)

Skrevet

Jeg strikker en liten guttebunad i str 6 mnd.

Den skal brukes i konf, dåp og 17. mai av barnebarn :)

Skrevet

Hekler et pledd av bestemorruter.

Strikker tunika.

Bilder har jeg ikke for øyeblikket:p

Skrevet

Strikker spiralsokker til baby i off white alpaca fra Drops.

Skrevet

Strikker Hello kitty bukse nr 2....

Skrevet

Vart akkurat ferdig med desse. No veit eg ikkje kva eg skal til på, men det blir kanskje fanakofte til ein kompis :)

Skrevet

Strikker på et enkelt skjerf som matcher luen jeg strikket som mitt første strikkeprosjekt. Syr også på malt stramei og der er jeg nå på mitt femte broderi. Har sydd forskjellige dyrebilder som har blitt gitt bort i dåpspresang. Det jeg syr nå er en blomsterbukett, men jeg har ikke kommet så veldig langt. Jeg syr mest når jeg ser på Tour de France i juli, da er det best lys og da har jeg noe å høre på mens jeg syr.

Skrevet

Strikker en mobilveske/lomme i hvit og rose som jeg skal prøve å tove. Aldri strikket med to farger eller tovet før så tenkte jeg skulle prøve med et lite prosjekt :)

Skrevet

Har noen crocodileclips (aner ikke hva det heter på norsk) som jeg kjøpte på ebay for en stund siden, vurderer å hekle noen blomster og et blad eller noe, og lage en hårspenne i bursdagsgave til ei venninne, ved siden av noen tøfler.

Noen som har erfaring med sånt?

Skrevet (endret)

Halsen er ferdig! Jeg skal inrømme at jeg har vært litt kjip, og gjort den ti cm kortere enn hva den skulle være, men hey - jeg synes likevel at sluttresultatet ble bra!

IMG_1640509x297.jpg

IMG_1641233x330.jpg

Og for dere som lurer så er oppskriften her.

Endret av Niennas
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ble ferdig med kjolen babyen min skal bruke på dåpen sin, på selve festen etter kirken, for noen dager siden.. :kaffekopp:

post-40994-0-70180300-1329840398_thumb.j

Endret av Hanne20
  • Liker 1
Skrevet

Så NYDELIG, hanne20! Du burde være stolt :)

Jeg har laget en hårspenne med en rose + to blader, skulle lage en til, men så begynte jeg heller å lage en kjempe bestemorrute av restegarn :) Må kvitte meg med litt før jeg fortsetter å handle inn garn :)

Skrevet

Lager nye hempearmbånd til niesen min :)

Skrevet

Enkel kittel med hette, pickles.no!

Prinsesse tøfler, Marte helgetun

Poncho, garnstudio....

Elsker strikkeprosjkter.:-))

Skrevet

Hekler et bølgeteppe i garnrester.

Strikker Hansel.

Skrevet

Holder på med bestemorsruteteppe :-)

Skrevet

Har egentlig alt for mange prosjekter på gang som jeg at pakket bort nå grunnet flytting, så det jeg driver med nå er å strikke en hals. Det jeg skal ta opp igjen når vi har flyttet, som blir et prosjekt i seg selv med oppussing osv, er tellesømbroderi på ei skjorte (begynnelsen på bunad til mannen min), sy ferdig rondastakken min og sy en liten fantasibunad til niesa mi. Som sagt alt for mye å gjøre:p

Skrevet

Skal begynne på et nytt stort prosjekt. Skal sy duk, stolputer og liftgardin til kjøkkenet. Så skal jeg sy stolputer og duk til utemøblene. Skal også sy noen puter til sofaen og sy nye gardiner til stua. Også skal jeg sy noen klær til meg selv..

Er på planleggingstadiet enda.. :kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...