Trønderveitja Skrevet 7. januar 2004 #1 Del Skrevet 7. januar 2004 Skulle gå i butikken og kjøpe playstation2-spill..men det er jo en JUNGEL av spill. Jeg vil ha tips om et godt spill (slossing) og et for barn (5år +).Er det billigere å kjøpe på nettet?? Takknemlig for tips! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. januar 2004 #2 Del Skrevet 7. januar 2004 Ratchet and Clank og Crash Bandicoot passer for barn i alle aldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spira Skrevet 7. januar 2004 #3 Del Skrevet 7. januar 2004 Mine sønner på 7 år liker Ratchet and Clank veldig godt. Spyro spiller de også endel. Crash Bandicoot var veldig populært på PS1 ( fikk dilla jeg også :D ) Så det kommer vi nok til å kjøpe. De fikk også bilspill, med ratt og pedaler i julegave, men det slo ikke ann. Var nok litt vanskelig tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. januar 2004 #4 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg spiller bare pc-spill nå, men da jeg spilte PS for 3 - 4 år siden, syntes jeg Tekken var kult. Du kan jo se om det finnes noen oppdaterte utgaver av det. Det er et kampsport-spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 7. januar 2004 #5 Del Skrevet 7. januar 2004 Hva med EyeToy? Det er et kamera som man kobler til PS2, som gjør at det er seg selv man ser på skjermen. Dermed er det du som spiller som må bevege deg. Spillene som følger med når man kjøper kameraet er varierte, med noen helt enkle som passer for de minste barna, til mer avanserte. Dessuten kommer det flere spill til EyeToy snart. Det eneste negative jeg har hørt at det kan være vanskelig å stille inn kameraet riktig første gang da, pga vanskeligheter med lys og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 7. januar 2004 #6 Del Skrevet 7. januar 2004 Mine favoritter for "barn" er Spyro og Crash Bandicoot, spesielt nr 1. Jeg liker ikke spill som går ut på å sloss, men 13 åringen sier at Tekken er bra...så da må jeg jo tro på det - eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. januar 2004 #7 Del Skrevet 7. januar 2004 Tekken er bra! Får ut litt aggresjon når vi spiller det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2004 #8 Del Skrevet 7. januar 2004 Mortal kombat er ett veldig gøyalt slosse-spill, men egner seg ikke til små barn.. Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderveitja Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 8. januar 2004 Takk for gode tips! Jeg bestillte to spill over nett i dag..Gleder meg stort til de kommer!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå