Gå til innhold

Playstation2-spill

Trønderveitja

Anbefalte innlegg

Skulle gå i butikken og kjøpe playstation2-spill..men det er jo en JUNGEL av spill. Jeg vil ha tips om et godt spill (slossing) og et for barn (5år +).Er det billigere å kjøpe på nettet??

Takknemlig for tips! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine sønner på 7 år liker Ratchet and Clank veldig godt. Spyro spiller de også endel. Crash Bandicoot var veldig populært på PS1 ( fikk dilla jeg også :D ) Så det kommer vi nok til å kjøpe.

De fikk også bilspill, med ratt og pedaler i julegave, men det slo ikke ann. Var nok litt vanskelig tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg spiller bare pc-spill nå, men da jeg spilte PS for 3 - 4 år siden, syntes jeg Tekken var kult. Du kan jo se om det finnes noen oppdaterte utgaver av det. Det er et kampsport-spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med EyeToy? Det er et kamera som man kobler til PS2, som gjør at det er seg selv man ser på skjermen. Dermed er det du som spiller som må bevege deg. Spillene som følger med når man kjøper kameraet er varierte, med noen helt enkle som passer for de minste barna, til mer avanserte. Dessuten kommer det flere spill til EyeToy snart. Det eneste negative jeg har hørt at det kan være vanskelig å stille inn kameraet riktig første gang da, pga vanskeligheter med lys og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Mine favoritter for "barn" er Spyro og Crash Bandicoot, spesielt nr 1. Jeg liker ikke spill som går ut på å sloss, men 13 åringen sier at Tekken er bra...så da må jeg jo tro på det - eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode tips! Jeg bestillte to spill over nett i dag..Gleder meg stort til de kommer!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...