Violetsky Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Kom over denne reklamen på en nettside; Afrikansk mango og tykktarmsrensing. Hvis dere ser på kommentarene som er skrevet ser dere at mange er skrevet i kveld Hvor dumme tror de vi er egentlig??
Ueland Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 :gjeiper: If you are dissatisfied with any product you have purchased, you may contact the Seller at [provide Seller's address, phone number, and email link]. If you submit a complaint regarding the Seller to us, you agree that our sole responsibility to you is to forward your complaint to the Seller. result achieved by a single user.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Kom over denne reklamen på en nettside; Afrikansk mango og tykktarmsrensing. Hvis dere ser på kommentarene som er skrevet ser dere at mange er skrevet i kveld Hvor dumme tror de vi er egentlig?? Tydelgvis veldig dumme... Skjønner ikke helt. Er hele artikkelen humbug?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. februar 2012 #5 Skrevet 10. februar 2012 Reklame framstilt som nyhetsartikkel. Definitivt skjult reklame!
Zzyzx Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 Jeg lurer på om den franske journalisten Melissa Theuriau vet at hennes alter ego Janne Haugen har prøvd avansert afrikansk mango i fire uker? Melissa jobber for den franske TV-kanalen LCI, bildet som er brukt på den reklamesiden er faktisk en skjermdump fra en nyhetssending, de har bare klippa bort nederste del der logoen står... http://www.melissa-theuriau.fr/en.html Her er flere bilder av henne, inkludert det på reklamen: http://fishki.net/comment.php?id=19502
Zzyzx Skrevet 12. februar 2012 #7 Skrevet 12. februar 2012 Kommentarene er forresten fremdeles skrevet i kveld, 12. februar, etter det tidspunktet dette innlegget postes.
Violetsky Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2012 Kommentarene er forresten fremdeles skrevet i kveld, 12. februar, etter det tidspunktet dette innlegget postes. Ja, det endrer seg tydeligvis automatisk. Jeg har sett det flere dager
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #9 Skrevet 12. februar 2012 Hallo! Disse slankepillene er sykt farlige, er de ikke a? Har hørt at det kan bli problemer med å bli gravid og sånt og at det senere i framtiden kan skape problemer eller få skader i kroppen. Att det går ann! Satser helst på sunt kosthold og aktivitet, jeg som vil få slankere lår Folk må ha nok kunnskap for å bruke disse pillene, det er helt bortkastet å betale så mye og senere i livet få komplikasjoner. Har ei venninne som angrer nå sykt mye for at hun en gang tok slankepiller, det ødelegger bare kroppen!! Jeg oppfordrer ingen til å kjøpe !!!!!!!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 Haha.. Nå ser jeg samme annonsen der de bare har byttet ut "Afrikansk mango" med "Corexin"... Hun der Julia mener tydeligvis at dette også er en superdiett Min lenke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå