Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2012 #1 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg ble lugget i håret av en full person forrige fredag på byen. Personen ble hentet av politiet og er forøvrig anmeldt. Jeg fikk revet av en stor hårtust. Vil jeg få håret tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. februar 2012 #2 Del Skrevet 10. februar 2012 Uff, det hørtes lite hyggelig ut! Jeg har en venninne som ble lugget med det resultat at hodet fikk mange store hårløse partier.Håret hennes vokste ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 10. februar 2012 #3 Del Skrevet 10. februar 2012 Ja det vokser ut igjen.Null grunn til bekymring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2012 #4 Del Skrevet 10. februar 2012 Uff, det hørtes lite hyggelig ut! Jeg har en venninne som ble lugget med det resultat at hodet fikk mange store hårløse partier.Håret hennes vokste ut igjen. Det var bra å høre. Da roer jeg meg litt ihvertfall. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #5 Del Skrevet 10. februar 2012 Selvfølgelig vil det gro ut igjen. Hår som blir vokset eller nappet gror da også ut igjen, dette blir jo det samme. Håret vokser i ulike faser, så det kan ta noen uker før du ser at det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Del Skrevet 16. november 2021 Hvordan gikk det? Vokste det ut? Og hvor lang tid tok det? Skjedd noe lignende med meg. Anonymkode: c6c97...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. november 2021 #7 Del Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan gikk det? Vokste det ut? Og hvor lang tid tok det? Skjedd noe lignende med meg. Anonymkode: c6c97...f30 Nå er tråden du svarer på gammel, men jeg velger å svare deg likevel Håret ditt vil vokse ut igjen, men det vil ta litt tid. Håret på hodet vokser i snitt ca 1cm i måneden, av og til litt hurtigere, (jeg mister alt av hår pga cellegift, var ferdig med cellegiften i vinter. Håret begynte å vokse så smått i mars, og nå har jeg ganske mye hår. Har allerede vært 2 ganger til frisør for å stusse hockeysveisen i nakken ) Var det et stort område du fikk lugget ut? Hvis det var noen som angrep deg så håper jeg du anmeldte vedkommende. Det er vold du ble utsatt for, selv hvis det «bare» var lugging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå