Tilim Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Oi, jeg syns det blir pinlig. Da kan man jo like godt skrive opp katten og bikkja også. Ja, kanskje jeg skal føye på de og! -_- Endret 11. februar 2012 av Tilim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Filifjonka Skrevet 11. februar 2012 #22 Del Skrevet 11. februar 2012 Barnet mitt ble regnet som en del av familien før han ble født. Det kom til et punkt der jeg fikk spørsmål om hvordan han hadde det, ikke bare om jeg kjente spark osv. Stor forskjell på et foster som snart skal ut i verden som et lite menneske og husdyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliine Skrevet 11. februar 2012 #23 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg synes du gjorde helt rett jeg,TS Ingenting er "feil" i måten man ønsker å ta farvel med noen på....det er veldig personlig og høyst individuelt hva hver enkelt føler for. Dette var tydeligvis det rette for deg, da synes jeg det er viktig at du gjorde det. Hvis noen skulle reagere negativt på dette i begravelsen,så vil jeg si det er de som har et "problem". Leit å høre at de ikke rakk å møtes, kondolerer så mye og ønsker deg alt godt videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #24 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg hadde tatt det med på kransen, selv om det enda er ufødt. Hva med lillegull f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå