Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite dilemma. Jeg skal nemlig slutte der jeg jobber nå. Er sykemeldt, men den går ut i neste uke. Da skal jeg jobbe på matbutikk frem til jeg får ny jobb innenfor det aktuelle yrket. Men så vil svigerforeldrene mine invitere meg og samboeren min med på sydentur. 1.mai-helga har de tenkt på.. jeg sa at i mitt yrke er det vanskelig å få ferie da, fordi det er sinnsykt travelt. Men nå som jeg har sluttet der, og skal jobbe på matbutikk, så vil det ikke bli noe problem å få ferie i mai. Men så er jeg jo på leting tter ny jobb... blir det da dumt å bestille sydentur? :/

...er lærling, om det skulle ha noe å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare for en uke uansett, og det er ikke sikkert du har startet opp i ny jobb innen da.

Jeg tror ikke en ukes ferie skulle ødelegge for deg på noen måte om du er kvalifisert og arbeidsplassen vil ha deg.

Skrevet

Da er turen bestilt.... så jeg håper da for guds skyld at de jeg evt får jobb hos godtar det :P

Skrevet

Det er ikke noe problem.

Arbeidsgivere pleier å ha forståelese for at man har planlagt reiser o.l før man han fått jobben.

Men er jo greit å informere evt. arbeidsgiver om tidspunkt tidlig, så de er klar over det.

Både mannen min og jeg har hatt samme problemstilling og det har aldri vært noe problem:)

God tur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...