cha Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Jeg hater å gå med sokker. Når jeg er hjemme går jeg aldri med sokker. Hvis det er kaldt kan jeg gå med tøfler, eller ullsokker, uten sokker inni. Når jeg har vært et sted og kommer hjem, så tar jeg av meg sokkene før jeg tar av meg jakka. Jeg klarer ikke ligge med sokker under teppe, sove med sokker eller bare sitte i senga med sokker. Kjenner jeg har en trang til å ta av meg sokkene når jeg er på besøk, men jeg må jo gjøre alt jeg kan for å ikke gjøre det. Jeg må gjerne sitte på beina mine. Men når jeg er hjemme hos mamma og pappa, fungerer det som her hjemme. Av med sko og sokker, så jakke. Selv hater jeg å se andre sine tær, i hverfall til menn. Klarer ikke å gi fotmasasje. Andre som har det sånn? 1
Fashionistaen Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 (endret) . Endret 2. september 2023 av Fashionistaen
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Jeg går alltid uten sokker når jeg er hjemme, og synes generelt er det ubehagelig. Noe jeg absolutt ikke takler, er sokker som ender på leggen et eller annet sted. De MÅ gå til minst midt på knærne, gjerne høyere. Slike halvlange sokker som ender midt på leggen gir meg totalt noia, og har alltid gjort det. Jeg eier ikke et eneste par normale sokker, kun slike "over the knee"-strømper. Sært, jeg vet...
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Jeg bruker kun ullstrømper, hater vanlige sokker.
yes2yes Skrevet 10. februar 2012 #5 Skrevet 10. februar 2012 Da er vi svært ulike, TS Jeg klarer ikke ta av meg sokkene, selv om sommeren foretrekker jeg en tynn en. Nå vil jeg ikke virke for dum, men for å si det sånn; det ek'ke første gang sokkene har fått seg en fin dusj sammen med meg 4
Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. februar 2012 #6 Skrevet 10. februar 2012 Jeg fryser alltid på føttene og må gå med raggsokker nesten hele året. Må ha med ekstra raggsokker til folk jeg vet har det gulvkaldt osv. Men jeg hverken dusjer eller sover med de altså Misunner dere som ikke fryser sånn på føttene at dere kan gå uten.
cha Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2012 JJeg er alltid kald på tærne, men klarer ikke gå med sokker. Er det for ille drar jeg pp meg ullsokker til jeg får varmen.
Gjest henrix Skrevet 10. februar 2012 #8 Skrevet 10. februar 2012 Da er vi svært ulike, TS Jeg klarer ikke ta av meg sokkene, selv om sommeren foretrekker jeg en tynn en. Nå vil jeg ikke virke for dum, men for å si det sånn; det ek'ke første gang sokkene har fått seg en fin dusj sammen med meg Jeg tenke "helt likt som meg" frem til jeg leste om det med dusjen.. haha 1
yes2yes Skrevet 10. februar 2012 #9 Skrevet 10. februar 2012 Jeg tenke "helt likt som meg" frem til jeg leste om det med dusjen.. haha Merk deg mine ord: har du først tatt dem med deg inn i dusjen, vil du ikke frivillig ta dem av igjen, for å si det sånn Husker den gang jeg glemte å ta med ekstra varm sokk til hytta har aldri kommet helt over det. 2
Gjest henrix Skrevet 10. februar 2012 #10 Skrevet 10. februar 2012 Merk deg mine ord: har du først tatt dem med deg inn i dusjen, vil du ikke frivillig ta dem av igjen, for å si det sånn Husker den gang jeg glemte å ta med ekstra varm sokk til hytta har aldri kommet helt over det. Kanskje jeg skal begynne å dusje med sokker Tipper av den hytteturen ble fiasko!! Veninna mi strikker ullsokker til meg hver jul
yes2yes Skrevet 10. februar 2012 #11 Skrevet 10. februar 2012 Fiasko er å ta det mildt i Kan vi dele vennine? 2
Gjest henrix Skrevet 10. februar 2012 #12 Skrevet 10. februar 2012 skjønner jeg godt ! jeg kan nevne for henne at det er en som gjerne vil bli sokke- venn med henne
monkey Skrevet 11. februar 2012 #13 Skrevet 11. februar 2012 Jeg,som ikke er etnisk norsk. flyttet fra varme asia til kalde norge. fra å gå "nesten" barbeint til å komme hit, har jeg måttet gå med sokker hver eneste dag. minst 360dager i året. har 3skuffer med sokker, veldig sånn sesong sokker...har aldri tenkt på det,men dette begynte jo da jeg kom til norge. uansett så må jeg ha sokker på. det som er sååå j*** ubehagelig er jo at uansett om jeg har ullsokker eller superullsokker eller hva det var, eller 2-3sokker på lag, så kan jeg fryse likevel. det eneste som hjelper da er ovnen! liker ikke denne følelsen, hater at sokkene skal "klemme" beina mine og ikke gir dem pusterom,men er noe jeg må leve med. og resten av 7-8måneders kulde her i norge.
Hanne20 Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 Jeg hater å gå uten sokker innendørs! Eneste gangene eg ikke har sokker på er når jeg dusjer og bader. Liker å gå barbeint om sommeren, men ikke ellers...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå