Gå til innhold

Hinter han til noe mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber sammen med en fyr som jeg har begynt å få et godt øye til. Vi jobber sammen en del og sees nesten hver dag, og om vi ikke skulle sees, sender vi hverandre meldinger som oftest (stortsett han som starter...) Når vi er på jobb sammen har vi det kjempe hyggelig, flørter og tuller hele tiden. Det kan faktisk virke som om folk også har begynt å merke på oss at vi har en ganske god kjemi, folk ser litt "lurt" på oss og jeg har fått et par kommentarer. Vi har også litt fysisk kontakt (dulter borti hverandre, klapp på skulderen, kommer tilfeldigvis (?) borti hverandre når jeg skal gi han et ark, penn osv)

Når det er møter på jobben er det alltid vi som sitter ved siden av hverandre.

Jeg er bare så usikker på hva han føler... Han spurte meg her enn eller annen dag om jeg hadde noen planer i helga, bortsett fra jobbing (jobber i butikk så blir en del helgejobbing) Jeg sa nei, så sa han at det hadde ikke han heller... Husker ikke helt hva jeg svarte, hehe. Var det et hint til at han kanskje vil finne på noe med meg en dag?

Kan han være interessert?

Hjelp..!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber sammen med en fyr som jeg har begynt å få et godt øye til. Vi jobber sammen en del og sees nesten hver dag, og om vi ikke skulle sees, sender vi hverandre meldinger som oftest (stortsett han som starter...) Når vi er på jobb sammen har vi det kjempe hyggelig, flørter og tuller hele tiden. Det kan faktisk virke som om folk også har begynt å merke på oss at vi har en ganske god kjemi, folk ser litt "lurt" på oss og jeg har fått et par kommentarer. Vi har også litt fysisk kontakt (dulter borti hverandre, klapp på skulderen, kommer tilfeldigvis (?) borti hverandre når jeg skal gi han et ark, penn osv)

Når det er møter på jobben er det alltid vi som sitter ved siden av hverandre.

Jeg er bare så usikker på hva han føler... Han spurte meg her enn eller annen dag om jeg hadde noen planer i helga, bortsett fra jobbing (jobber i butikk så blir en del helgejobbing) Jeg sa nei, så sa han at det hadde ikke han heller... Husker ikke helt hva jeg svarte, hehe. Var det et hint til at han kanskje vil finne på noe med meg en dag?

Kan han være interessert?

Hjelp..!

:)

Det høres jo som om han er interessert!

Hadde en liknende opplevelse selv med en kollega en gang, og fikk senere bekreftet det jeg trodde, at han var litt "småforelsket" i meg.

Ville imidlertid vært litt forsiktig med å legge for mye i det, var jeg deg, i hvertfall til å begynne med. Kjedelig å få for høye forhåpninger, også viser det seg (kanskje) senere at han bare var interessert i litt uskyldig flørting. Det skjedde i tilfellet med min kollega, plutselig en dag hadde han fått seg dame og var dermed ikke så interessert likevel.

Men min opplevelse er jo selvfølgelig noe helt annet en din, og

det kan jo også hende at dere er "meant to be". Tiden får vel vise, tipper jeg :)

Poenget mitt er bare at jeg ville være litt forsiktig i starten og ikke legge så mye følelser i det.

• Liker 2
Skrevet

Det høres ut som han er litt interesser, ja :)

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg er ikke så sikker på hva som foregår utifra det jeg har lest her. Han kan være interessert og han kan også være naturlig sosial uten at han mener noe med det.

Be ham ut, så finner du hva han vil etterhvert.

Skrevet

Takk for innspill! :)

TS her. vi var faktisk på et arrangement sammen en gang, bare vi to, utenom jobb. Vi hadde det hyggelig og satt ganske tett inntil hverandre, men ingen fysisk flørting (jeg er egentlig litt sjenert og fysisk flørting faller ikke alltid like naturlig for meg...)

Det var kanskje ikke det mest romantiske i verden, men det har litt med settingen og gjøre.

Vi tuller hele tiden om at vi skal ut sammen, men det blir vanskelig mtp helgejobbing osv.

Men har funnet en dag vi begge har fri. Skal jeg bare kjøre på og spørre han om han vil finne på noe? Han sier han egentlig er ganske frampå selv når det gjelder slike ting, men vet ikke helt hva han legger i det da... Han kom innom jobb en dag bare for å være med meg, han sender tekstmeldinger relativt ofte.

Liker forresten gutter at jenter spør om de skal finne på noe sammen?

• Liker 1
Skrevet

Liker forresten gutter at jenter spør om de skal finne på noe sammen?

Liker jenter at gutter spør om de skal finne på noe sammen?

Skrevet

Liker jenter at gutter spør om de skal finne på noe sammen?

Hehe touché ;)

Meeeen, tror jenter synes det er litt mer allright at de blir bedt med ut når de faktisk liker gutten.. Snakker forøvrig mest på vegne av meg selv da ;) (og kanskje noen andre)

Skrevet

Hehe touché ;)

Meeeen, tror jenter synes det er litt mer allright at de blir bedt med ut når de faktisk liker gutten.. Snakker forøvrig mest på vegne av meg selv da ;) (og kanskje noen andre)

Det går begge veier. Den usikkerheten, frykten, "hva hvis jeg blir avvist", går begge veier.

Hopper du aldri i det lærer du deg aldri å svømme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...