Gjest anygirl Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Huff, nå begynner jeg å bli litt fortvilet. Har hatt degusene nå i ca 1,5 eller 2 år nå. I det siste har de vært ekstremt sinte å slåsst mye. Hva skjer? De er brødre å har vært med hverandre siden de ble født. Det er jo normalt av de å sloss men nå er det 3 gangen på rad han ene har sår og mangler en del pels under øyet. Forige gang var det så ille at han fikk så mye puss rundt øyet at han ikke klarte å åpne det ene øyet på noen timer. Nå for rundt 10 min siden så begynte han å pipe, han piper ennå, altså .. Hyler, høyt! La merke til at han er sår under øyet igjen, og mangler pels stakkars Kan jo skille de i hvert sitt bur, men de blir så ufattelig ensom når de er fra hverandre... Så vet liksom ikke helt va jeg skal gjøre.. Degusene er heller ikke såpass sosiale eller trygg på omgivelsene ei heller er jeg trygg nok på det å springe løs i stua da de ETER på alt! Bruker å ha de løs på badet men UNDER oppsyn, da de eter på treverket.. Har du et bra tips å komme med når de er så sinte? Hva kan det være som gjør de så sinte til tider? Skal sies at de kan være litt .... kåte av seg.. De har jo ikke noe kvinnfolk å kose seg på å noe som er Uaktuelt å hente da de blir å bruke henne som kosedukke å det blir det baby deguser av Burde jeg skille de i hvert sitt bur eller hva? Liker ikke at de blir ensomme... Små babyene mine...
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Hvor stort er buret? Kanskje de trenger større plass? De kan fort bli frustrerte om de vantrives.
Gjest anygirl Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Det er ikke SVÆRT, men stor nok til at de har mye plass av seg selv. Vi har jo heller ikke så mye plass i hjemmet selv til å ha noe større bur enn det di har nå, men dette planlegger vi når vi får større boplass. Er standard at han ene står å jokker mye på brorn sin, å da blir han sint! trur di lider av bipolar , ene øyeblikket så blid og fornøyd, koser og vasker hverandre, neste sekund slosst di så intenst at vi må skille de avogtil... Kan det være at de er så ... kåte? Har lagt merke til at de suger seg selv noenganger men aner ikke om det er for nytelse eller vask.. Rare dyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå