Flax Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Hei, jakter på en morgengave for rundt 500-1500 kr. Tenkte på en opplevelse som varer i hukommelsen, ikke statussymboler. Ser at det finnes en del firmaer som fikser dette for deg. F.eks superday og wishbox. Er det noen som har ideer til egnkomponerte opplevelser eller har erfaringer med firmaer som fikser dette? En mulighet var også å lage en "hvetebrødsdag-kit" med ustyr for kos og hygge den førse dagen som mann og kone. (Ikke tenk koffert ;-)). God vin, blomster, film.... Andre forslag. Kort og godt ideer og erfaringer med opplevelses-gave tas i mot med stor takk :-)
Grønt blad Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Tandemhopp i fallskjerm/paraglider/hangglider tror jeg mange menn hadde likt, men tror det koster mer enn 1500. Jeg har gitt dette med stor suksess. Dykkerkurs er vel også noe mange hadde satt pris på, eller en friluftsopplevelse med rafting? Tror mange menn drømmer om å fly i jagerfly, men det koster mange ganger mer enn det du har tenkt å bruke. Er han interessert i mat/vin kan et vinkurs eller matlagingskurs kanskje vært noe, ev. et besøk på en michelin-restaurant. Hvilke interesser eller drømmer har han? Folkeuniversitetet tror jeg har mange ulike kurs innen hobby/fritid, kanskje du finner noe der? Jeg ville heller satset på en dyrere opplevelse enn mange små.
Gjest Adriane Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 (endret) Tur på rallybane Det tenkte jeg også på, men det koster 5500,- (på Rudskogen iallfall), så det er et stykke over prisantydningen til brura EDIT: Her var det billigere, men fremdeles en del høyere enn bruden har antydet... Det er vel dessverre ikke lett å få til så veldig mye på opplevelsesfronten for mellom 500 og 1500 kroner. Selv par-spa ligger jo på over det dobbelte av den høyeste summen du antyder. Måtte være en tur på sånn gladiator-greie eller noe sånt da, det går an å få til for den prisen. Samme med gocart. Kanskje også rafting? Edit: beklager, jeg så først nå at Grønt Blad allerede har foreslått rafting, men det er et godt forslag, så det tåler vel å sies 2 ganger ;-) Endret 10. februar 2012 av Adriane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå