AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Del Skrevet 10. februar 2012 Bekaler rar emnetittel, vannskelig å formulere... Dersom man omtaler seg selv i en avtale man skriver, så omtaler man seg selv som underteknede. Men hva om man omtaler avtalen, har man et tilsvarende begrep? Alså, for å klargjøre: "Denne avtalen, gjelder sammen med avtalen om....." "denne avtalen" er altså avtalen man sitter å leser/skriver akkurat nå. Har man da et bedre ord i stede for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 10. februar 2012 #2 Del Skrevet 10. februar 2012 Kommer ikke på et eget navn for dette, men ville skrevet "Herværende avtale gjelder sammen med avtalen om ..." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #3 Del Skrevet 10. februar 2012 Bekaler rar emnetittel, vannskelig å formulere... Dersom man omtaler seg selv i en avtale man skriver, så omtaler man seg selv som underteknede. Men hva om man omtaler avtalen, har man et tilsvarende begrep? Alså, for å klargjøre: "Denne avtalen, gjelder sammen med avtalen om....." "denne avtalen" er altså avtalen man sitter å leser/skriver akkurat nå. Har man da et bedre ord i stede for denne? Du bør kanskje få noen til å hjelpe deg med korrekturlesing på avtalen også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #4 Del Skrevet 10. februar 2012 Du bør kanskje få noen til å hjelpe deg med korrekturlesing på avtalen også Jepp. Et annet ord for avtale er forøvrig kontrakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #5 Del Skrevet 10. februar 2012 Tusen takk til Spinell for svar! Herværende fungerte flott! Dere andre skjønner jeg virkelig ikke vitsen med at svarer, når dere ikke har noe konstruktivt å komme med. Hvorvidt jeg trenger noen til å korrekturlese, har faktisk ikke noe med spørsmålet mitt å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #6 Del Skrevet 10. februar 2012 Tusen takk til Spinell for svar! Herværende fungerte flott! Dere andre skjønner jeg virkelig ikke vitsen med at svarer, når dere ikke har noe konstruktivt å komme med. Hvorvidt jeg trenger noen til å korrekturlese, har faktisk ikke noe med spørsmålet mitt å gjøre. Det var bare et vennlig råd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå