Kesam Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Hei! Jeg skal stå brud i juni og ønsker å stramme opp og gå ned et par kilo. Jeg er ikke spesielt overvektig, men har litt ekstra her og der. Derfor har jeg begynt å trene litt-rekker som oftes ikke mer enn to ganger i uka (jogging i 20min+styrke 30min). Jeg har også prøvd å spise litt sunnere. Spiser Fiberrik med kalkunpålegg og agurk til lunsj eller når jeg er fysen, dropper ris, pasta og poteter og spiser mer ren kylling og fisk til middag. Jeg spiser frukt som mellommåltid. I tillegg er jeg ikke flink/glad i å spise frokost så jeg har gått til innkjøp av Nutrilett Sjokolade Shake Quick Weight Loss som jeg drikker om morgenen i stedet for mat. Det skal også legges til at jeg koser meg litt i helgene med god middag, kanskje et par glass vin og et par sjokoladebiter. Er det noen som kan fortelle meg om dette er "riktig"? Er helt ny i dette "faget"...Spesielt når det kommer til Nutrilett Shaker.. Er det greit å erstatte frokosten med en shake? Har det noen virkning? Setter veldig pris på svar og veiledning
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Regn ut hvor mange kalorier du spiser pr dag og finn ut hvor mange kalorier du forbruker pr dag (søk på f.eks. "kalorikalkulator" på nettet). Mål disse to opp mot hverandre og juster slik at du ligger ca 500 kcal i underskudd pr dag. Voila. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 jeg synes ikke den nutrilett smaker noe godt..jeg liker den som heter 30days eller hva den heter..smaker sinnsykt mye bedre både jordbær og sjokolade!
Gjest NozMonster Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 jeg gikk ned mye med nurilett shake. Jeg brukte den som en måltidserstatter (har en følelse av at de som ikke går ned i vekt av den spiser mat i tillegg til, og ikke i stedenfor shaken- mange blir vel ganske fort sultne igjen av shaken, så de da spiser mat eter kortere tid etter shaken enn de ville gjort etter et måltid med ordentlig mat) selv er jeg ganske småspist og drakk 2-3 sånne shake pluss litt grønnsaker og smågreier. De fleste vil nok si at du går raskt opp igjen i vekt fra du kutter ut shaken igjen, men det er nok individuelt har jeg erfaring med :gjeiper: så om det har noen virkning for deg, er vel kanskje vanskelig å si?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Slike ting er bare tull. Lag deg heller en hjemmelaget smoothie.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Du må rett og slett ta deg tid til å trene mer. Det er det eneste som hjelper. Kroppen vil bli strammere på en mye bedre/finere måte enn ved bare sånn pulverkurgreie. Dessuten så bør du lære deg å spise frokost uansett for å få i gang forbrenningen og for å unngå å bli fysen utover kvelden. Jeg hater frokost jeg også så det er et mareritt hver morgen. Hva med havregrøt eller noe? Har du penger kan du jo spandere på deg noen timer med personlig trener? Det har jeg gjort og jeg er så utrolig fornøyd med resultatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå