Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag da jeg våkna var jeg ganske rød og varm i hele ansiktet. Både kjennes og ser ut som en solbrenthet. Jeg dusja som vanlig, og brukte kun de vanlige ansiktspleieproduktene som jeg alltid bruker. Nå har ansiktet bare blitt enda rødere enn det var!

Jeg skjønner ikke hva det kan være! Jeg har aldri hatt noen problemer med ansiktshuden før, og blir ikke ofte rød (med mindre jeg er solbrent). Og har ikke eksponert meg for sol, ikke drukket alkohol, ikke feber eller syk på noen måte eller noe sånn. Jeg trente i går, men det har jeg gjort flere ganger i uka i mange år, så kan umulig være det...

Noen som har erfaring? Jeg prøvde å google det, men fikk bare opp solbrenthet, alkohol, rødme pga flauhet osv. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror jeg ville oppsøkt lege. Dette har skjedd med meg to ganger, den ene gangen var det fordi været hadde gjort at huden min slo seg vrang på grunn av sensitivitet pga været (sludd, vind og kaldt. Den andre gangen var det i armen dette skjedde, da viste det seg å være en hudinflammasjon og måtte på antibiotika-kur... Kan være alvorlig, kanskje ikke. Greit å ringe og høre ihvertfall hva legen har å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...