AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #21 Skrevet 10. februar 2012 Like mye som menn antar jeg! Blir menn generelt kåt av kvinner som får trynet sitt på fjernsynet? Nei! Blir menn generelt kåt av egenskaper ved en kvinne som til syvende og sist betyr penger? Nei! Er menn generelt horer av natur? Nei! Er kvinner generelt horer av natur? Ja!
Livelive Skrevet 12. februar 2012 #22 Skrevet 12. februar 2012 Blir menn generelt kåt av kvinner som får trynet sitt på fjernsynet? Nei! Blir menn generelt kåt av egenskaper ved en kvinne som til syvende og sist betyr penger? Nei! Er menn generelt horer av natur? Nei! Er kvinner generelt horer av natur? Ja! Så hvis du blir kåt av en mann/flere menn du ser på tv, da er du en hore? Blir stadig overrsket over hva enkelte skriver på KG.
Mynona Skrevet 12. februar 2012 #23 Skrevet 12. februar 2012 Blir menn generelt kåt av kvinner som får trynet sitt på fjernsynet? Nei! Blir menn generelt kåt av egenskaper ved en kvinne som til syvende og sist betyr penger? Nei! Er menn generelt horer av natur? Nei! Er kvinner generelt horer av natur? Ja! Du er vel morsom du
Silfen Skrevet 12. februar 2012 #24 Skrevet 12. februar 2012 Etter den andre Berserktråden så måtte jeg jo se en episode. og jeg er også en av de som syns den type liv kan ha sin sjarm, spesielt siden den er så motsatt av min, dog skulle jeg ønske jeg var litt mer "hu hei hvor det går" type, men jeg har egentlig alltid playd it safe. Men Andhøy hadde jeg ikke tatt, Fossern, derimot. Men bli kåt av å se på de? Not. Man vet jo at det er menn som trenger visuell stimuli, ikke kvinner. ;-)
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #25 Skrevet 14. februar 2012 Så hvis du blir kåt av en mann/flere menn du ser på tv, da er du en hore? Nei, du er en hore av natur hvis du blir kåt og/eller interessert i en mann nettopp fordi han er på TV og/eller er kjendis, og det faktum at han er på TV og/eller er kjendis er en av årsaksfaktorene til at du blir kåt og/eller interessert i ham.
Mynona Skrevet 14. februar 2012 #26 Skrevet 14. februar 2012 Nei, du er en hore av natur hvis du blir kåt og/eller interessert i en mann nettopp fordi han er på TV og/eller er kjendis, og det faktum at han er på TV og/eller er kjendis er en av årsaksfaktorene til at du blir kåt og/eller interessert i ham.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #27 Skrevet 14. februar 2012 Blir menn generelt kåt av kvinner som får trynet sitt på fjernsynet? Nei! Blir menn generelt kåt av egenskaper ved en kvinne som til syvende og sist betyr penger? Nei! Er menn generelt horer av natur? Nei! Er kvinner generelt horer av natur? Ja! Hallo, ta deg en bolle- det der er ikke sant.
Livelive Skrevet 14. februar 2012 #28 Skrevet 14. februar 2012 Nei, du er en hore av natur hvis du blir kåt og/eller interessert i en mann nettopp fordi han er på TV og/eller er kjendis, og det faktum at han er på TV og/eller er kjendis er en av årsaksfaktorene til at du blir kåt og/eller interessert i ham. Kanskje du skal sjekke ut hva hore betyr..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå