Gå til innhold

Gutta i berserk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutta i berserk tenner meg! Flere som føler det på samme måte?

Altså.. Jarle Andhøy og Christian Foss "Fossern" er vel kanskje "urkvinnen" i meg som vekkes opp? De drar til sjøs, knuller, sloss og drikker.. Blir vanvittig tent av de gutta.

Jada.. jeg vet at Jarle Andhøy er rimelig tynn og kanskje litt stusselig, men det er noe med de.. jeg tenner jo i utgangspungtet på kraftige overarmer, sterke og store menn. :sengekos:

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Ikke helt min type fyrer, men jeg vil forsvare din rett til å gå berserk med mannskapet ombord. :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Jada.. jeg vet at Jarle Andhøy er rimelig tynn og kanskje litt stusselig...

Å nei da, han er du nok ikke alene om å sikle på, bare les igjennom denne tråden :jepp:

Skrevet

Father issues? Noen som ropte det?

-Domino

• Liker 3
Skrevet

Det er tydeligvis bare å få trynet sitt på tv, så kommer damene... :ler:

• Liker 4
Skrevet

Enda bedre hvis du aldri skifter sokker, bukse, genser, "sko", jakke og caps. Lukter "MANN" da vettu.

Å nei, nå er jeg visst misunnelig :(

-Domino

• Liker 3
Skrevet

Tenner meg absolutt ikke.

Skrevet

Andhøy er HOT! :sengekos:

Ville du snudd deg etter ham på gata hvis han ikke hadde vært kjendis?

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg trenger en mann med litt stil.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg trenger en mann med litt stil.

One like me, du sier? ;-)

• Liker 2
Skrevet

One like me, du sier? ;-)

Haha! Du, min fluktige venn, kan jeg forestille meg at har en viss 'gravitas' ja. Du ordner mat, jeg ordner vin?

• Liker 1
Skrevet

Father issues? Noen som ropte det?

-Domino

Father issues?? Hvorfor det??

Skrevet

Haha! Du, min fluktige venn, kan jeg forestille meg at har en viss 'gravitas' ja. Du ordner mat, jeg ordner vin?

Qaboli it is, håper du liker smakfull mat fra sentral-Asia. ;-)

-Domino

Skrevet

Qaboli it is, håper du liker smakfull mat fra sentral-Asia. ;-)

-Domino

Fabelaktig. Jeg skal se om jeg kan ta med meg litt underholdning for kvelden. ;-)

Skrevet

Ja, jo mer man lærer om kvinner, jo mer forstår man at de er horer av natur. :hakeslepp:

Skrevet

Ja, jo mer man lærer om kvinner, jo mer forstår man at de er horer av natur. :hakeslepp:

Like mye som menn antar jeg!

• Liker 1
Gjest Cosette
Skrevet

Ville du snudd deg etter ham på gata hvis han ikke hadde vært kjendis?

Jeg tror ikke kjendisstatus er det avgjørende når det gjelder kvinners fascinasjon for Andøy. Han lever jo ikke som en typisk kjendis, ei er han spesielt rik, det er heller tvilsomt at man kan sole seg i noen glans om man skulle ende opp på armen hans. I dette tilfellet er det heller måten han fremstår som person som appellerer; her har vi en daredevil av en kar som gjør det han vil uavhengig av regler og naturkrefter, en type som tar det han vil ha i verden, en mann man aldri blir klok på og som man aldri vil få i sin hule hånd. Han knuller deg i køysenga den ene dagen, og er langt til havs den neste. Kombinert med et over gjennomsnittet godt utseende er det en uslåelig kombinasjon hva angår dametekke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...