suzie Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Noen som har erfaringer med produktene fra nu skin? Har vært på presentasjon, og lurer på om denne lovprisingen av produktene er hold i...
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Har ikke prøvd det selv, men har en venn som dreiv med NuSkin en stund.. H*n var veldig, veldig rynkete og så minst 10 år eldre ut enn det han var... Noen måneders bruk med NuSkin og huden var mye glattere, og rynkene veldig redusert.
Tbag Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Nu skin har faktisk en del gode produkter! Så det er absolutt hold i "lovprisingen", men altså, alt er jo relativt, Nu skin fører ikke favoritt produktene mine, men jeg har prøvd mange, da moren til en venn av meg som holder på med Nu skin. Så det er verdt å prøve. Men husk, personen som selger får jo provisjon av det, ergo blir det jo ekstra lovprisning, så ikke gå blindt på absolutt alt, smaken er jo som baken:)
graviton Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Det er korrekt Tbag at distributører får provisjon, men samtidig så får jo kunder kjøpe til innkjøpspris om de registrerer seg under distributørens id . Kvaliteten på varene kan snakke for seg selv, jeg er sikker på at det er flere distributører i ditt nærområde som er ivrige på å la deg prøve ut noen produkter. Og hvis det ikke bryter på reglementet så kan jeg gi dere min kode over pm om det er ønskelig 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 synes det er gode produkter men for min nese lukta noen produkter litt rart.
prinsesse27 Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Nuskin er kanskje det beste produktet som er på markedet. Jeg har brukt det i mange år og er kjempe fornøyd. Jeg har faktisk aldri hatt bedre hud. Til og med den tannkremen som gjør tennene dine hvitere er veldig bra. Til og med tannlegen min sier at det er det beste tannkremen å bruke for tennene, og jeg har ikke hatt noen hull siden jeg bgynte å bruke den. Ikke at jeg har noen stygge tenner. Prøv det 1
scara Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 http://micheaa.blogg.no/1331729478_en_liten_notis_ang_nu.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå