Gå til innhold

Hvit Mulberry Bayswater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe meg en hvit Bayswater, gjerne fra butikken i Oslo. Noen som vet om de har den inne? Da tenker jeg på den som er helt hvit :) Eller om det går ann å finne varelagret dems på nett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var der for noen uker siden så jeg den ikke ihvertfall. Det betyr jo ikke at de ikke har den, men de hadde den ihvertfall ikke ute i butikken. Jeg foreslår at du enten stikker innom, hvis det ikke er en mulighet for deg, så ta en tlf, eller skriv mail. De har en fantastisk service der, ihvertfall etter mine erfaringer. Hvis de ikke har den inne, kan de bestille den for deg, så det er ikke noe problem uansett:)

• Liker 1
Skrevet

Hvor mye koster en enkel Bayswater på Mulberry i Oslo. Enten svart eller oak?

Skrevet

Sende mail, ja! Det tenkte jeg ikke på :) Takk for svar!

Skrevet

Ja, jeg finner jo selvfølgelig ikke mail adressa :sjenert: Noen som vet hvor jeg kan finne den?

Skrevet

Siden du ikke finner den er det mulig du må ta en tlf og snakke med dem først forså å få den. Vet det er flere som sender bestillinger etc. til dem på mail, så de har det ihvertfall;) selv bruker jeg bare å ringe. Du kan jo evntuelt prøve å ta kontakt fra denne siden , vet ikke om det går, men er jo verdt å prøve dersom du ikke vil ringe:)

En vanlig bayswater i oak og sort koster for tiden ganske nøyaktig 7000,-

• Liker 1
Skrevet

Da var mailen sendt :) Den hvite koster det samme eller?

Skrevet

Så bra! Håper det funker:) Det vet jeg ikke, er den helt plain og i samme skinn som oak og sort koster den nok det samme, men er det patent de bruker på den hvite så vil jeg tro den koster rundt en tusenlapp mer. Det er ihvertfall rundt en tusenlapp i prisforskjell på oak/sort natura leather og de helt plaine i patent :)

Skrevet

Okei, det var greit og vite. Tusen takk for svar! :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...