Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #1 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg bare spør jeg.......! Det er sannelig på tide å komme ut av skapet nå lillegutt! Koz og klemz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 22. mai 2002 #2 Del Skrevet 22. mai 2002 Jøss. Når skal vi slutte å hive alle vi misliker i forskjellige skap?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #3 Del Skrevet 22. mai 2002 Hvem har sagt at jeg misliker han? Jeg synes han er morsom jeg! Fryktelig morsom! Hei og hå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 22. mai 2002 #4 Del Skrevet 22. mai 2002 Vel, nå var det ikke akkurat det som var hovedpoenget i setningen, da. Det er skapet jeg har problemer med.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. mai 2002 #5 Del Skrevet 22. mai 2002 Dere får nok ikke prakka homofobi på denne karen her... greit nok at han hadde en våt drøm med to skinna damer....men det får være måte på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 22. mai 2002 #6 Del Skrevet 22. mai 2002 Flyttet til personlige meldinger.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 22. mai 2002 #7 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg synes at det å kalle Waco skaphomse er et hån mot alle homofile der ute. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå