Holly Hobbie Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 Har tilbragt seks kjempeflotte dager med forloveden, og det ga virkelig mersmak! Han er så utrolig snill - han har hjulpet meg med å redigere oppgaven min og jobbet opptil 10 timer i strekk noen av dagene med det. Likevel hadde vi det kjempekoselig sammen - synes vi er et bra team! Han går kjempebra med resten av familien også, og selv om vi ikke fikk så mye tid for oss selv så tok han det med den største selvfølge. Han er et utrolig flott menneske - og familien hans er også utrolig søte mot meg, så jeg tror jeg slipper en masete svigermor! Nå bare gleder jeg meg til å flytte inn i ny leilighet og forberede oss på ekteskap og et liv sammen! Noen andre som gleder seg? Fortell!
Gjest Tex Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Nå har vi vært samboere en stund, da, og tjuvprøvd ekteskapstilstanden i noen år, så har blir det jo ikke store forkjellen sånn i det daglige. Men jeg gleder meg allikevel, jeg gleder meg masse til vi blir gift (på ordentlig), love evig troskap i Guds hus og leve sammen i ekteskap resten av livet. Tiden fremover flyr, jeg er litt redd for at det skal gå for fort slik at jeg ikke rekker å nyte forlovelsestiden til det fulle. For det kommer aldri igjen, denne forberedelsestiden, forventningen og spenningen.... Blir ikke helt det samme å planlegge ungenes konfirmasjoner liksom...
9na Skrevet 7. januar 2004 #3 Skrevet 7. januar 2004 Tiden fremover flyr' date=' jeg er litt redd for at det skal gå for fort slik at jeg ikke rekker å nyte forlovelsestiden til det fulle. For det kommer aldri igjen, denne forberedelsestiden, forventningen og spenningen.... Blir ikke helt det samme å planlegge ungenes konfirmasjoner liksom...[/quote'] Men hvis du klarer å ha et langt perspektiv på sakene, Tex, så kan du jo glede deg til du kan planlegge bryllup for din datter, akkurat som moren din gjør nå! Jeg og kjæresten min har også vært samboere og eid leilighet sammen en liten stund nå, så i hverdagen blir ikke overgangen så stor. Men vi har fått sjekket ut at det går bra å bo sammen, det er jeg glad for. Og selvsagt gleder jeg meg! Masse!
Jens Skrevet 7. januar 2004 #4 Skrevet 7. januar 2004 Kjæresten min og jeg har også bodd sammen en stunde. Vi har akkuratt flyttet inn i nyinnkjøpt leilighet som er helt fantastisk. Vi har to små soverom som venter på å bli fyllt opp...vi har planer om å prøve å bli gravide på bryllupsreisen, så jeg gleder meg til det!!!!Bryllupet er bare starten på vårt nye liv sammen, og forhåpentligvis blir vi snart en liten familie............ :D
Holly Hobbie Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2004 Så koselig, Jens! Håper det blir full klaff!
9na Skrevet 7. januar 2004 #6 Skrevet 7. januar 2004 Kjæresten min og jeg har også bodd sammen en stunde. Vi har akkuratt flyttet inn i nyinnkjøpt leilighet som er helt fantastisk. Vi har to små soverom som venter på å bli fyllt opp...vi har planer om å prøve å bli gravide på bryllupsreisen' date=' så jeg gleder meg til det!!!!Bryllupet er bare starten på vårt nye liv sammen, og forhåpentligvis blir vi snart en liten familie............ :D[/quote'] Vi har også tenkt å prøve å få barn ganske snart etter bryllupet! Det er så mange babyer i vennekretsen vår nå, og på jobben min, at jeg kan nesten ikke vente!
April Skrevet 7. januar 2004 #7 Skrevet 7. januar 2004 Jeg gleder meg også kjempe masse, Popelka!! Nå har vi vært lenge sammen og bodd sammen i mange år! Men jeg føler at bryllupet på en måte er starten på en ny epoke i livet, vi skal også prøve å bli gravide etter bryllupet og jeg er kjempe spent på det...Gøy å se det er flere som skal det samme Tiden flyr bare av sted og på mandag så er det 5 mnd igjen! Jeg kan ikke tro det...
smile Skrevet 7. januar 2004 #8 Skrevet 7. januar 2004 det er så gøy å lese om at dere gleder dere. Hadde akkurat den samme følelsen selv. Nå har jeg vært gift i tre mnd og jeg seiler nok fortsatt på en lykkerus. Vi bodde ikke sammen før vi ble gift og det er bare så deilig. Slippe å si adjø til hverandrepå søndag kveld! Nå er det bare å legge seg tett inntil hverandre og hviske natta!!!! åh-jeg er så glad jeg er gift. Godt å ha lovet hverandre et JA. :D (kanskje jeg sporet litt av her nå men ble sånn i gla' humør av å lese deres innlegg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå