meg100 Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Etter 2 1/2 år sammen, har jeg og kjæresten min gått fra hverandre. Dette var noe vi begge ble enige om også. Vi har nesten bare hatt avstandsforhold, så tror dette kan være litt av grunnen.. (og en del sjalusi selvfølgelig) Men jeg har en følelse på at dette er HELT feil. Har gått gjennom veldig mange ting som kunne vært forandret (lett å være etterpåklok), og skulle så veldig ønske at han var villig til å se om det kunne funket igjen. Han vet akkurat hva jeg føler, og jeg har virkelig gjort alt jeg kan for at vi kanskje kan bli sammen igjen.. Men fikk beskjeden for en uke siden at ''tror ikke det vil funke igjen'', etter å ha vært i litt pause-modus i 3 måneder. Jeg er bare så fryktelig lei meg, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg måtte bare få det ut her, for jeg blir helt gal av tanken på og ikke ha han i livet mitt..Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å leve med å ikke være med han. Det som er så ille, er at vi faktisk er helt perfekte for hverandre, for vi har det SÅÅ fint, når vi først har det fint.. Huff..kjærlighetssorg er faktisk det værste man kan ha innser jeg nå. Er det noen andre som har opplevd noe lignende som dette? Eller som har en vill idè om hvordan jeg kan kapre han tilbake?
drosophilia Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Nope, du kan ikke "kapre" noen tilbake. Det går aldri bra. Respekter hans ønsker - enhver part kan avslutte et forhold - når de vil. Nå er det ditt ansvar å komme i slaget igjen.
Gjest Anuket Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Kjenner til følelsen TS! sender deg mange
CaspertheGh0st Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Jo, den beste måten å 'kapre' han på er å gå videre. Hver gang man går videre med sitt liv så dukker dem plutselig opp igjen og viser interesse. 1
Steinar40 Skrevet 10. februar 2012 #5 Skrevet 10. februar 2012 Jo, den beste måten å 'kapre' han på er å gå videre. Hver gang man går videre med sitt liv så dukker dem plutselig opp igjen og viser interesse. Er det noe som tilsier at du må vise interesse tilbake?
CaspertheGh0st Skrevet 10. februar 2012 #6 Skrevet 10. februar 2012 (endret) Nei absolutt ikke ! Endret 7. mars 2012 av soffapute
mi_hari_ra Skrevet 11. februar 2012 #7 Skrevet 11. februar 2012 Kjærlighetssorg er alltid trist i begynnelsen. Men med tanke på at dere hadde et avstandsforhold, kommer du nok til å legge merke etter hvert at du ikke er så avhengig av han likevel. Men ellers, hvis du må kapre han tilbake, bare gå videre som de andre sier. Lat som du har det kjempe bra og trenge ikke han mer. Da kommer han nok tilbake! 1
peanut_juice Skrevet 15. februar 2012 #8 Skrevet 15. februar 2012 Måten jeg kapret ex'n min tilbake på var å få han til å forelske seg i meg igjen. Det krevde MYE hard arbeid fra min side, mye skuffelse, mange nederlag og mye tårer. Men det var så verdt det! Litt vanskelig med ett avstandsforhold, men mitt beste råd er nok at når du snakker med han, prøv å ha en munter tone, ikke mas på han og ikke press han. Det krever mye tolmodighet -.- Lykke til
Steinar40 Skrevet 15. februar 2012 #9 Skrevet 15. februar 2012 Måten jeg kapret ex'n min tilbake på var å få han til å forelske seg i meg igjen. Det krevde MYE hard arbeid fra min side, mye skuffelse, mange nederlag og mye tårer. Men det var så verdt det! Litt vanskelig med ett avstandsforhold, men mitt beste råd er nok at når du snakker med han, prøv å ha en munter tone, ikke mas på han og ikke press han. Det krever mye tolmodighet -.- Lykke til Det du sier er altså at dere har løst de problemene som gjorde at dere ble ex'er i utgangspunktet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå