Gå til innhold

Innetieren...

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

For de av dere som har vært i et forhold noen år....

Når den stormende forelskelsen har lagt seg og man ikke oppfører seg som kaniner lenger......

Hvor deilig er det ikke når man ...opplever DET deilige nummeret ..som om tiden var skrudd tilbake til de første ukene man var sammen. Min erfaring er at etter å ha levd sammen noen år opparbeider man seg en del rutiner også når det gjelder sex. Men er kjemien der ligger begjæret og ulmer og flammer opp voldsomt noen ganger :sjarmor:

Det er da man skjønner at dette er en del av livet og "beviset" for at man hører sammen... :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For de av dere som har vært i et forhold noen år....

Når den stormende forelskelsen har lagt seg og man ikke oppfører seg som kaniner lenger......

Hvor deilig er det ikke når man ...opplever DET deilige nummeret ..som om tiden var skrudd tilbake til de første ukene man var sammen. Min erfaring er at etter å ha levd sammen noen år opparbeider man seg en del rutiner også når det gjelder sex. Men er kjemien der ligger begjæret og ulmer og flammer opp voldsomt noen ganger :sjarmor:

Det er da man skjønner at dette er en del av livet og "beviset" for at man hører sammen... :hjerte:

YESS :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen ganger er gjesteinnlegg helt suverene!!!! :tommelsmil:

Min erfaring er at etter å ha levd sammen noen år opparbeider man seg en del rutiner også når det gjelder sex. Men er kjemien der ligger begjæret og ulmer og flammer opp voldsomt noen ganger

Det er da man skjønner at dette er en del av livet og "beviset" for at man hører sammen...

Og det er da har man alle muligheter til å videreutvikle forholdet gjennom å ta vare på alt som er så vidunderlig deilig, eller gå nye veier med sin kjære. :wink:

Jeg har forresten funnet ut at i underkant av to døgns samleiepause er optimalt for at begjæret skal flamme voldsomt opp.

Skrevet

Synes det bare blir bedre og bedre jeg. Har vært sammen i 20 år nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...