Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 For de av dere som har vært i et forhold noen år.... Når den stormende forelskelsen har lagt seg og man ikke oppfører seg som kaniner lenger...... Hvor deilig er det ikke når man ...opplever DET deilige nummeret ..som om tiden var skrudd tilbake til de første ukene man var sammen. Min erfaring er at etter å ha levd sammen noen år opparbeider man seg en del rutiner også når det gjelder sex. Men er kjemien der ligger begjæret og ulmer og flammer opp voldsomt noen ganger Det er da man skjønner at dette er en del av livet og "beviset" for at man hører sammen...
Suzy Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 For de av dere som har vært i et forhold noen år.... Når den stormende forelskelsen har lagt seg og man ikke oppfører seg som kaniner lenger...... Hvor deilig er det ikke når man ...opplever DET deilige nummeret ..som om tiden var skrudd tilbake til de første ukene man var sammen. Min erfaring er at etter å ha levd sammen noen år opparbeider man seg en del rutiner også når det gjelder sex. Men er kjemien der ligger begjæret og ulmer og flammer opp voldsomt noen ganger Det er da man skjønner at dette er en del av livet og "beviset" for at man hører sammen... YESS
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #3 Skrevet 7. januar 2004 Noen ganger er gjesteinnlegg helt suverene!!!! Min erfaring er at etter å ha levd sammen noen år opparbeider man seg en del rutiner også når det gjelder sex. Men er kjemien der ligger begjæret og ulmer og flammer opp voldsomt noen ganger Det er da man skjønner at dette er en del av livet og "beviset" for at man hører sammen... Og det er da har man alle muligheter til å videreutvikle forholdet gjennom å ta vare på alt som er så vidunderlig deilig, eller gå nye veier med sin kjære. Jeg har forresten funnet ut at i underkant av to døgns samleiepause er optimalt for at begjæret skal flamme voldsomt opp.
Gjest dama Skrevet 10. januar 2004 #4 Skrevet 10. januar 2004 Synes det bare blir bedre og bedre jeg. Har vært sammen i 20 år nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå