Gå til innhold

Antall sjokoladefrie dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange sjokoladefrie dager klarer du? Hvordan klarer du å holde deg når lysten strømmer på? Hvor ofte får du søtsug?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg spiser sjokolade en gang i uka. Hadde sikkert klart å spise det en gang i måneden også - men jeg liker å unne meg noe godt (:

Hvis søtsuget presser på hjemme lager jeg noe! En omelett eller en bruchetta eller noe som tar littegrann tid å lage. Da glemmer jeg søtsuget, og det er borte når maten er klar. Er jeg ute på cafe eller på en matbutikk blir det verre - da må jeg bare bruke viljestyrken og si nei til meg selv..

Skrevet

Jeg liker mørk sjokolade, med så høyt kakaoinnhold som bare mulig. Tar meg det ofte.

Skrevet

Kan fint gå godt over en uke uten sjokolade. Salt snacks derimot er det verre med... når jeg er på mitt slappeste blir det gjerne litt popcorn eller potetgull opptil tre, fire ganger pr uke.

Skrevet

Klarer ikke endag engang.. jeg ELSKER sjokolade og jeg spiser det HVERDAG! Faktisk spiser jeg Toppris akkuratt nå mmmmmmm :sjokolade::hakeslepp:

Skrevet

Spiser sjelden sjokolade. Bruker det i bakverk. Spiser det da alt fra en gang i uka til en gang i månenden.

Gjest Navifairy
Skrevet

Spiser vel sjokolade i helgen. Det er da jeg gir meg "lov" ;)

Mandag-fredag er sjokoladefrie dager :)

Skrevet

Det kan variere veldig...ei uke kan jeg stappe i meg som gal, og leve sunt i en mnd...men vanligvis MÅ jeg ha enten en nutrilett daglig eller atkins..er helt manisk når det kommer til søtt og sjokolade, hehe. Har et variert og sunt kosthold ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...