AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #41 Skrevet 22. februar 2012 En ting jeg lurer på, og som ikke kom frem i serien er hvordan han kom seg på sykehuset? Noen må jo ha funnet ham eller brakt ham til sykehuset, og dermed muligens gi noe mer info om hva som faktisk har skjedd? Enig. Syns det virker som om noe blir holdt tilbake. Legene burde også ha en formening om hvordan skadene har oppstått. Det hele er litt merkelig.
ellen :) Skrevet 22. februar 2012 #42 Skrevet 22. februar 2012 I dag er det ett år siden berserk forsvant.
MellonCollie Skrevet 8. mars 2012 #43 Skrevet 8. mars 2012 Jeg synes flest mulig bør lese dette leserinnlegget av moren til en av de omkomne fra Berserk. Her belyser hun hvorfor de pårørende har forsøkt å stoppe serien. Og med dagens episode i tankene, og hvor man ser hvordan Robert prater om å komme hjem til datteren sin - så gjør det vondt i hjertet å tenke på at famliien hans sitter hjemme i sin egen stue og ser dette for første gang i dag, i en kommersiell setting. Dersom dette virkelig stemmer, så må jeg si Andhøy burde gå noen runder med seg selv. 1
muffins Skrevet 10. mars 2012 #44 Skrevet 10. mars 2012 Jeg må si at jeg synes oppriktig synd på Jarle Andhøy i etterkant av denne tragiske ulykken. Ikke bare har han mistet tre gode venner, men han har blitt utpekt som syndebukk og til tider ansvarlig for hele hendelsen. Jeg kan godt skjønne at dette er tøft for familiene å se på, men jeg vil tro at det ikke er enkelt for Jarle selv å se heller. Jeg synes derimot de siste episodene viser et seriøst mannskap, som har god kunnskap om det de driver med. Jarle har også x-antall ganger minnet dem på alvoret i å seile denne seilasen. Så ingen skal komme å si at han har gitt utrykk for at dette blir enkelt. Dette var stolte erfarne sjømenn som ble utsatt for en ufattelig tragisk ulykke. Men det er desverre ofte slik etter en tragisk hendelse at en syndebukk utpekes... 4
ellen :) Skrevet 11. mars 2012 #45 Skrevet 11. mars 2012 Jeg må si at jeg synes oppriktig synd på Jarle Andhøy i etterkant av denne tragiske ulykken. Ikke bare har han mistet tre gode venner, men han har blitt utpekt som syndebukk og til tider ansvarlig for hele hendelsen. Jeg kan godt skjønne at dette er tøft for familiene å se på, men jeg vil tro at det ikke er enkelt for Jarle selv å se heller. Jeg synes derimot de siste episodene viser et seriøst mannskap, som har god kunnskap om det de driver med. Jarle har også x-antall ganger minnet dem på alvoret i å seile denne seilasen. Så ingen skal komme å si at han har gitt utrykk for at dette blir enkelt. Dette var stolte erfarne sjømenn som ble utsatt for en ufattelig tragisk ulykke. Men det er desverre ofte slik etter en tragisk hendelse at en syndebukk utpekes... helt enig med deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå