Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. februar 2012 #21 Skrevet 10. februar 2012 Så du mener det som skjedde ikke var noe spesielt for denne turen?? De ble ikke bare skambanket som du skriver, den ene ble knivstukket flere ganger og slått helseløs og måtte ligge på sykehus i tre uker før han kom seg hjem, den andre holdt på å drukne mens jenta havnet i koma, i tillegg skjedde ett eller annet inne i jungelen som gjorde at han også havnet i koma i flere dager OG båten sank med tre av mannskapet ombord! Er det dagligdags og "tar det som snacks til kaffen" liksom? En ting at de lever på kanten og er klar over faren som rår, men dette har overgått alt hva de har møtt på av motgang før. Og derfor synes jeg virkelig synd på dem som har gått gjennom så mye. At de får juling, havner i isvann i sørpefylla, at ting går galt osv er dagligdags for disse ja. Tro meg, de klarer å havne oppi alskens rabalder. Men jeg sa ikke at å bli så banka så de blir livstruende skada, eller at båten sank, var dagligdags for de heller. Det er et skille her. Men heller ingen ting de ikke forutså. Det vet de lever farlig og at slikt kan skje. 1
Gjest ~Good&Bad~ Skrevet 10. februar 2012 #22 Skrevet 10. februar 2012 At de får juling, havner i isvann i sørpefylla, at ting går galt osv er dagligdags for disse ja. Tro meg, de klarer å havne oppi alskens rabalder. Men jeg sa ikke at å bli så banka så de blir livstruende skada, eller at båten sank, var dagligdags for de heller. Det er et skille her. Men heller ingen ting de ikke forutså. Det vet de lever farlig og at slikt kan skje. Du verden, det er da det jeg skriver. De er vant til litt av hvert, ingen tvil om det. Men denne gangen gikk det fryktelig galt så mange ganger.
ellen :) Skrevet 11. februar 2012 #23 Skrevet 11. februar 2012 jeg følger også med på Berserk, så legger denne tråden til på siden min
Gjest ~Good&Bad~ Skrevet 11. februar 2012 #24 Skrevet 11. februar 2012 Da begynner reprisen straks. Må se en gang til og prøve å få med meg alt som skjer!
knudz3n Skrevet 12. februar 2012 #25 Skrevet 12. februar 2012 Jeg er veldig fasinert av Berserk og sluker alt jeg kommer over... Dessuten er jo Jarle litt HOT da 1
muffins Skrevet 12. februar 2012 #26 Skrevet 12. februar 2012 (endret) Nå har jeg sett de tidligere TV-programmene med Berserk. -Berserk på Nordpolen. -Berserk i Valhall. -Berserk i Nordvestpassasjen. Disse er virkelig å annbefale for dem som liker Jarle sine eventyr. Det er virkelig utrolig hva Jarle og mannskap opplever på reisene sine. Det at de også klarer å gjøre dette til meget underholdene TV-programm er kjempebra for oss sofasittere. ..og ja jeg er enig med den over her, Jarle Andhøy er HOT... Endret 12. februar 2012 av muffins 1
Labello Skrevet 12. februar 2012 #27 Skrevet 12. februar 2012 http://www.nrk.no/nett-tv/prosjekt/855/ Her er Berserk i nordvestpassasjen for de som vil se Noen som vet hvor opptakene til de andre turene ligger?
knudz3n Skrevet 13. februar 2012 #28 Skrevet 13. februar 2012 Nå har jeg sett de tidligere TV-programmene med Berserk. -Berserk på Nordpolen. -Berserk i Valhall. -Berserk i Nordvestpassasjen. Disse er virkelig å annbefale for dem som liker Jarle sine eventyr. Det er virkelig utrolig hva Jarle og mannskap opplever på reisene sine. Det at de også klarer å gjøre dette til meget underholdene TV-programm er kjempebra for oss sofasittere. ..og ja jeg er enig med den over her, Jarle Andhøy er HOT... Hvor kan jeg finne de??
muffins Skrevet 13. februar 2012 #29 Skrevet 13. februar 2012 *Berserk på Nordpolen* og *Berserk i Valhall* får du kjøpt på DVD flere steder på nettet, og Berserk Gjennom Nordvestpassasjen finner du på NRK nett-TV (bare søk på berserk.) Absolutt å annbefale. 1
Wonders Skrevet 13. februar 2012 #30 Skrevet 13. februar 2012 Jeg respekterer familien til den/de omkommede og boikotter denne serien 1
Gjest ~Good&Bad~ Skrevet 16. februar 2012 #32 Skrevet 16. februar 2012 Vanvittig godt å se det gikk bra med Fossern! Stakkars fyr . Men med tanke på hva som skjedde så er det ikke sikkert at det skjedde noe inni jungelen eller? Selv om de fant åren der. Om han hadde vært borte i 4 dager så kan det vel tenkes at han hadde truffet på noen og tatt seg en fest? Siden Jarle nevnte noe med alt tullballet de rotet seg borti når de var på land. Nei, det blir bare spekulasjoner. Uansett godt å se han komme seg.
Gjest NozMonster Skrevet 16. februar 2012 #33 Skrevet 16. februar 2012 Så du mener det som skjedde ikke var noe spesielt for denne turen?? De ble ikke bare skambanket som du skriver, den ene ble knivstukket flere ganger og slått helseløs og måtte ligge på sykehus i tre uker før han kom seg hjem, den andre holdt på å drukne mens jenta havnet i koma, i tillegg skjedde ett eller annet inne i jungelen som gjorde at han også havnet i koma i flere dager OG båten sank med tre av mannskapet ombord! Er det dagligdags og "tar det som snacks til kaffen" liksom? En ting at de lever på kanten og er klar over faren som rår, men dette har overgått alt hva de har møtt på av motgang før. Og derfor synes jeg virkelig synd på dem som har gått gjennom så mye. Belle Gunnes har nok ganske rett i det innlegget du quotet- det er nok ikke så veldig uvanlig at disse tingene skjer med disse gutta...de har vært gjennom det ene og det andre kan man jo mildt si! At de får juling, havner i isvann i sørpefylla, at ting går galt osv er dagligdags for disse ja. Tro meg, de klarer å havne oppi alskens rabalder. Men jeg sa ikke at å bli så banka så de blir livstruende skada, eller at båten sank, var dagligdags for de heller. Det er et skille her. Men heller ingen ting de ikke forutså. Det vet de lever farlig og at slikt kan skje. i belive!!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 17. februar 2012 #34 Skrevet 17. februar 2012 Takk Noz - du skjønner hvor jeg vil. Det skjer nok mye bak kulissene, som ikke blir vist på TV gitt. Og ja de kjipe episodene er alle på grunn av ren og skjær flatfyll (bortsett fra forsvinningen av båten). Disse gutta mangler et par sperrer for egen sikkerhet når partytrangen kommer deisende på. Så det har ikke med uflaks å gjøre men uvettig alkoholbruk (Fossern var på flatfylla og ikke i en jungel, slik det kan se ut som) Det som skjedde med selve båten, er en virkelig tragisk ulykke. Resten var uvettig flatfyllvrøl. Jeg synes forresten veldig synd i Fosser'n - han er nok rimelig ødelagt for livet etter dette.
Labello Skrevet 17. februar 2012 #35 Skrevet 17. februar 2012 Jeg respekterer familien til den/de omkommede og boikotter denne serien Jeg forstår ikke hvorfor de ikke ønsket at serien skulle bli sendt. Hittil har vi kun "møtt" en av de som omkom, Robert. Robert virker som en fantastisk flott person! Alle som omkom var med på denne "eventyrferden", var jo bevisste på at dette skulle bli sendt, og antagelig hadde de lyst til å vise hva de drev med. Av respekt for de omkomne kan man faktisk se serien, for å hedre dem. 4
challenger Skrevet 17. februar 2012 #36 Skrevet 17. februar 2012 Jeg forstår ikke hvorfor de ikke ønsket at serien skulle bli sendt. Hittil har vi kun "møtt" en av de som omkom, Robert. Robert virker som en fantastisk flott person! Alle som omkom var med på denne "eventyrferden", var jo bevisste på at dette skulle bli sendt, og antagelig hadde de lyst til å vise hva de drev med. Av respekt for de omkomne kan man faktisk se serien, for å hedre dem. Enig, skjønner virkelig ikke hva som er så galt med å vise det?!
Gjest NozMonster Skrevet 17. februar 2012 #37 Skrevet 17. februar 2012 Takk Noz - du skjønner hvor jeg vil. Det skjer nok mye bak kulissene, som ikke blir vist på TV gitt. Og ja de kjipe episodene er alle på grunn av ren og skjær flatfyll (bortsett fra forsvinningen av båten). Disse gutta mangler et par sperrer for egen sikkerhet når partytrangen kommer deisende på. Så det har ikke med uflaks å gjøre men uvettig alkoholbruk (Fossern var på flatfylla og ikke i en jungel, slik det kan se ut som) Det som skjedde med selve båten, er en virkelig tragisk ulykke. Resten var uvettig flatfyllvrøl. Jeg synes forresten veldig synd i Fosser'n - han er nok rimelig ødelagt for livet etter dette. ja, jeg skjønner hvor du vil..i det innlegget jeg quotet fikk jeg en følelse av at du kjenner gutta, men med dette innlegge fikk jeg en bekreftelse på at kanskje ikke gjør det likevell du skriver mye vettug da- det skal jeg ikke si no på
muffins Skrevet 18. februar 2012 #38 Skrevet 18. februar 2012 Tragisk å se "Fosser'n" på sykehuset. Mannen må jo være sjeleglad at han i det hele tatt lever. Det blir til tider litt i meste laget av fyll og spetakkel. Men jeg synes Jarle tar imponerende ansvar. Før "Fosser'n" forsvant var Jarle lei av fyll og fest, og ga ham et valg om han ville forstette turen eller dra hjem. Men det som skjer i land med fest og alkohol har ingenting med tragedien som skjedde med mannskapet og båten å gjøre.
murray Skrevet 18. februar 2012 #39 Skrevet 18. februar 2012 Huff, jeg begynte å gråte da jeg så hvilken forfatning "fossern" var i Noen som vet om det går bra med han nå? Han var som en helt annen person da han kom tilbake til Norge i rullestolen. Forferdelig trist 1
MellonCollie Skrevet 18. februar 2012 #40 Skrevet 18. februar 2012 En ting jeg lurer på, og som ikke kom frem i serien er hvordan han kom seg på sykehuset? Noen må jo ha funnet ham eller brakt ham til sykehuset, og dermed muligens gi noe mer info om hva som faktisk har skjedd? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå