Gå til innhold

Berserk

Gjest ~Good&Bad~

Anbefalte innlegg

Gjest ~Good&Bad~
Skrevet

Noen som så kveldens episode av Berserk, hva i alle dager skjedde med Fossern??

Skrevet

Noen som så kveldens episode av Berserk, hva i alle dager skjedde med Fossern??

ja så episoden, kjempe nysgjerrig selv på hva som har hendt?! :sjokkert:

Skrevet

"Heldig" fordi det skjedde da. Reddet nok livet der

Gjest ~Good&Bad~
Skrevet

"Heldig" fordi det skjedde da. Reddet nok livet der

Om man ser det sånn. Men det er ikke rettferdig at det er Jarle Andhøy som skal få så mye pes når det er mannskapet hans som gang på gang havner i trøbbel.

• Liker 3
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Vil vel ikke si det var heldig. Han ville vel heller valgt båten og den faren enn å bli skambankt i jungelen. Og hva som skjedde der vil vel ingen få vite. Var jo bare så vidt han overlevde den behandlingen der og han vil vel aldri komme seg etter skadene noen gang.

Gjest ~Good&Bad~
Skrevet (endret)

Vil vel ikke si det var heldig. Han ville vel heller valgt båten og den faren enn å bli skambankt i jungelen. Og hva som skjedde der vil vel ingen få vite. Var jo bare så vidt han overlevde den behandlingen der og han vil vel aldri komme seg etter skadene noen gang.

Synes det var noe rart med utseende hans da jeg så pressekonferansen i forrige uke, kjente han liksom ikke igjen. Stygt å si det, men han ser litt levende-død ut, han som var så full av sjarme og liv.

Edit: skrivefeil

Endret av ~Good&Bad~
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Han er nok ikke seg selv mer nei :tristbla: Grusomt.

Skrevet

Uff, må være svært ubehagelig å ikke vite hva som skjedde :tristbla:

Forresten, er det noen som har link fra pressekonferansen forrige uke?

Gjest ~Good&Bad~
Skrevet

Prøvde å finne det tidligere men fant det ikke. Jeg lette ikke ordentlig så kan godt hende det ligger der ute.

Jeg kommer bare ikke over alt de opplevde på den turen. Bare det som skjedde i Russland burde jo ha vært et varsel om å snu. Så dette! Og ikke minst da båten med tre ombord bare forsvant! Alt det de gutta har opplevd på den turen er mer enn hva folk flest opplever i hele sitt liv. Stakkars folk :(

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Prøvde å finne det tidligere men fant det ikke. Jeg lette ikke ordentlig så kan godt hende det ligger der ute.

Jeg kommer bare ikke over alt de opplevde på den turen. Bare det som skjedde i Russland burde jo ha vært et varsel om å snu. Så dette! Og ikke minst da båten med tre ombord bare forsvant! Alt det de gutta har opplevd på den turen er mer enn hva folk flest opplever i hele sitt liv. Stakkars folk :(

Ikke stakkars folk for alt de har opplevd. Tvert imot. Det er slik de lever. Nå var jo den julingen litt vel i overkant, men ikke uvanlig eller uventa for slike folk. De liker og må oppsøke farer og sprenge grenser. Og de vet risikoen også. Men heller den risikoen enn å leve et A4-liv.

• Liker 2
Gjest ~Good&Bad~
Skrevet

Ikke stakkars folk for alt de har opplevd. Tvert imot. Det er slik de lever. Nå var jo den julingen litt vel i overkant, men ikke uvanlig eller uventa for slike folk. De liker og må oppsøke farer og sprenge grenser. Og de vet risikoen også. Men heller den risikoen enn å leve et A4-liv.

Du tror ikke disse gutta der har følelser? Du tror ikke de ville vært dette foruten? Dette var ikke noe de kunne ha forutsett. At de liker å leve et liv på grensen med den risikoen det er betyr ikke at de ikke prøver å unngå farer så langt det lar seg gjøre. Alt de opplevde på den turen var max-uflaks og jeg synes oppriktig synd på dem.

Skrevet

Du tror ikke disse gutta der har følelser? Du tror ikke de ville vært dette foruten? Dette var ikke noe de kunne ha forutsett. At de liker å leve et liv på grensen med den risikoen det er betyr ikke at de ikke prøver å unngå farer så langt det lar seg gjøre. Alt de opplevde på den turen var max-uflaks og jeg synes oppriktig synd på dem.

Enig i at det var mye uflaks. Men å drikke seg hinsides på vodka i russland og falle i vannet og nesten fryse ihjel, var vel mer dumskap :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Uff, må være svært ubehagelig å ikke vite hva som skjedde :tristbla:

Forresten, er det noen som har link fra pressekonferansen forrige uke?

http://www.vgtv.no/#!id=48765 ?

Skrevet (endret)

Jeg ser på "Berserk" mot sydpolen, og er fasinert av programmet.

Jeg må si det var litt spesielt å se Robert Skaanes, og høre at han snakker om å komme vel hjem igjen til datteren sin....

Det er jo også endel tilfeldigheter som utgjør hvem som var med på denne siste reisen til "Berserk". Ingen er vel glad for å bli knivstukket eller slått ned, men det har jo kanskje gjort sitt til at de lever i dag, hvem vet...

Det som hendte i Rosshavet 22.februar er et mysterium, og jeg håper virkelig Jarle Andhøy får svarene han lurer på når han nå er på vei ned dit igjen.

Jeg krysser fingrene for at alle ombord kommer trygt hjem.

De lever et helt annet liv en det jeg ville vært komfortabel med, men de opplevelsene de får er nok helt utrolige.

Godt at det finnes noen som "Berserk"-gutta, som gir oss opplevelsene gjennom TV-ruta iallefall.

Jeg følger med både med latter og, i blandt en tåre i øyekroken.

Endret av muffins
  • Liker 2
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ikke bare tror jeg de har følelser, men jeg vet de har det. Klart de er jo ikke kalde svin heller. Men de er fra før av veldig klar over at man kan ha "uflaks" osv. Og det som skjedde på denne turen tror jeg ikke var noe spesielt for bare denne turen. Bortsett fra de to som ble skambankt så ille. Vanlig grisejuling har de nok mottatt, og gitt, mer enn en gang.

Dette er deres måte å leve på. Men de velger selv å leve slik og utfordre skjebnen. Drikke seg helt sanseløs i skumle verdensdeler ol. og utforske avsidsliggende strøk og farlige farevann. Klart de håper på å komme trygt hjem, men de vet at det ikke er noe selvfølge også.

Gjest ~Good&Bad~
Skrevet

Ikke bare tror jeg de har følelser, men jeg vet de har det. Klart de er jo ikke kalde svin heller. Men de er fra før av veldig klar over at man kan ha "uflaks" osv. Og det som skjedde på denne turen tror jeg ikke var noe spesielt for bare denne turen. Bortsett fra de to som ble skambankt så ille. Vanlig grisejuling har de nok mottatt, og gitt, mer enn en gang.

Dette er deres måte å leve på. Men de velger selv å leve slik og utfordre skjebnen. Drikke seg helt sanseløs i skumle verdensdeler ol. og utforske avsidsliggende strøk og farlige farevann. Klart de håper på å komme trygt hjem, men de vet at det ikke er noe selvfølge også.

Så du mener det som skjedde ikke var noe spesielt for denne turen?? De ble ikke bare skambanket som du skriver, den ene ble knivstukket flere ganger og slått helseløs og måtte ligge på sykehus i tre uker før han kom seg hjem, den andre holdt på å drukne mens jenta havnet i koma, i tillegg skjedde ett eller annet inne i jungelen som gjorde at han også havnet i koma i flere dager OG båten sank med tre av mannskapet ombord! Er det dagligdags og "tar det som snacks til kaffen" liksom? En ting at de lever på kanten og er klar over faren som rår, men dette har overgått alt hva de har møtt på av motgang før. Og derfor synes jeg virkelig synd på dem som har gått gjennom så mye.

Gjest ~Good&Bad~
Skrevet

Enig i at det var mye uflaks. Men å drikke seg hinsides på vodka i russland og falle i vannet og nesten fryse ihjel, var vel mer dumskap :gjeiper:

Uff ja, enig. Skjønner ikke at han turte å fortsette med drikkingen og festingen etter det der. Jeg hadde blitt avholds på dagen tror jeg.

Gjest ~Good&Bad~
Skrevet

Jeg ser på "Berserk" mot sydpolen, og er fasinert av programmet.

Jeg må si det var litt spesielt å se Robert Skaanes, og høre at han snakker om å komme vel hjem igjen til datteren sin....

Det er jo også endel tilfeldigheter som utgjør hvem som var med på denne siste reisen til "Berserk". Ingen er vel glad for å bli knivstukket eller slått ned, men det har jo kanskje gjort sitt til at de lever i dag, hvem vet...

Det som hendte i Rosshavet 22.februar er et mysterium, og jeg håper virkelig Jarle Andhøy får svarene han lurer på når han nå er på vei ned dit igjen.

Jeg krysser fingrene for at alle ombord kommer trygt hjem.

De lever et helt annet liv en det jeg ville vært komfortabel med, men de opplevelsene de får er nok helt utrolige.

Godt at det finnes noen som "Berserk"-gutta, som gir oss opplevelsene gjennom TV-ruta iallefall.

Jeg følger med både med latter og, i blandt en tåre i øyekroken.

Jepp, spennende å følge med på. Men godt å sitte trygt i sofakroken å se på fremfor å utfordre skjebnen slik de gjør :). Håper de kommer trygt tilbake ja, men det tipper jeg at de gjør.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...