Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare meg litt ? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om du vil melde deg opp i fag må du vente til høsten. Tror det åpner 15.september og stenger 1.oktober.

Iallfall, når det åpner igjen til høsten, må du logge deg på som ny bruker og lage en ny bruker.

Deretter er det bare å logge seg inn og melde seg opp i ønskede fag.

Du må passe på så ikke eksamene dine kommer på samme dato som dine tentamener på vgs (om jeg husker rett sa du i en annen tråd at du gikk i 1.klasse på vgs).

De skriftlige eksamensdatoene får du vite med en gang når du melder deg opp, men om du skal ha muntlige får du ikke vite de før i november engang.

Jeg vil tro at du skal ha muntlig og skriftlig eksamen i naturfag, og i geologi er det vel muntlig`?

Endret av Bølle
Skrevet

Kaja, kan du la vær å skrive emnetittel i CAPS LOCK hver gang du lager en tråd? CAPS LOCK er litt forstyrrende, særlig når det er flere tråder du har startet sånn. :)

• Liker 1
Skrevet

Kaja, kan du la vær å skrive emnetittel i CAPS LOCK hver gang du lager en tråd? CAPS LOCK er litt forstyrrende, særlig når det er flere tråder du har startet sånn. :)

haha, ja det kan jeg! unnskyld, dårlig uvane å alltid lage overskrift med caps lock! har dratt det med meg fra skolen og skriveoppgaver :P haha, skal huske på det til neste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...