AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Poster som anonym bruker, så dette ikke blir sett på som en annonse Jeg har alltid vært en produktjunkie, og har ofte handlet produkter som jeg har prøvd et par ganger, for så å aldri bruke de igjen. Fort gjort når man handler på nett... Nå begynner det å fylles opp, og jeg tenkte da at jeg kunne selge produktene jeg ikke bruker! Noen som vet hvor man kan annonsere for å få solgt slike produkter i Norge? (Noen produkter er testet, mens noen er uåpnet. Både sminke, hudpleie- og frisørprodukter!)
Pialill Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 (endret) Jeg ville i hvertfall aldri kjøpt noe som en annen har brukt, selv om det bare er litt... Spørs om ikke det er bedre å gi det bort til venninner som kanskje kan bruke det Endret 9. februar 2012 av Pialill
Armitage Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Poster som anonym bruker, så dette ikke blir sett på som en annonse Jeg har alltid vært en produktjunkie, og har ofte handlet produkter som jeg har prøvd et par ganger, for så å aldri bruke de igjen. Fort gjort når man handler på nett... Nå begynner det å fylles opp, og jeg tenkte da at jeg kunne selge produktene jeg ikke bruker! Noen som vet hvor man kan annonsere for å få solgt slike produkter i Norge? (Noen produkter er testet, mens noen er uåpnet. Både sminke, hudpleie- og frisørprodukter!) Du kan prøve forumet til Heidi Øksendal. Var mange som solgte og byttet ting seg i mellom der.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Jeg ville i hvertfall aldri kjøpt noe som en annen har brukt, selv om det bare er litt... Spørs om ikke det er bedre å gi det bort til venninner som kanskje kan bruke det Ingenting av det har jeg "tatt" i, f.eks med kremconcealere så har jeg brukt rene, nye... hva heter det... pinner til å ta opp produkt. Samme med krem fra krukke. Dette gjør jeg alltid når jeg tester noe jeg ikke vet om jeg kommer til å bruke opp! Hårprodukter er pumpeflaske, så der er det klin umulig at noe skal være uhygienisk.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Du kan prøve forumet til Heidi Øksendal. Var mange som solgte og byttet ting seg i mellom der. Takk! Skal sjekke det ut
Armitage Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Jeg ville i hvertfall aldri kjøpt noe som en annen har brukt, selv om det bare er litt... Spørs om ikke det er bedre å gi det bort til venninner som kanskje kan bruke det Trenger ikke å være et problem å få solgt produkter som kun er testet. Det var intet problem på det forumet jeg hang på ihvertfall og der ble det opplyst om produktene var åpnet. Men helst tørre produkter da. Eller produkter som kommer i tuber eller pumper for der er det liten skjangse for at bakterier kommer inn i selve produktet. Hvis det er brukt mye så er det en annen sak. Er få som vil kjøpe en godt brukt øyeskygge. Men en øyeskygge som kun er swatchet er ikke noe problem. Hvis jeg kjøper f.eks, en øyeskygge som er åpnet så bare sprayer jeg den med en desinfiserende spray med alkohol før jeg bruker den selv. Det dreper bakterier, men ødelegger ikke skyggen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå