Gå til innhold

Kostyme til karneval

Anbefalte innlegg

Skrevet

I barnehagen jeg jobber i skal vi ha karneval neste uke. Jeg har foreløpig tenkt på katt eller nasse nøff. Men nasse nøff blir kanskje litt kjedelig. Det blir en svart eller rosa bukse, en svart og rosa stripete t-skjorte og en rosa nese. Altså veldig kjedelig. Katt blir jo ikke så veldig mye bedre. Så jeg trenger forslag til kostymer. Det må være enkelt og billig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en snill heks?

Eller et søtt troll, eller kanskje nisse av noe slag. Da kan du jo ha litt bustehår og "skitt" i ansiktet i tillegg.

Skrevet

Ta gjerne med detaljert framgangsmåte :gjeiper: Er ikke så veldig kreativ

Skrevet

Hva med en snill heks?

Eller et søtt troll, eller kanskje nisse av noe slag. Da kan du jo ha litt bustehår og "skitt" i ansiktet i tillegg.

Röstar på sött litet troll!!! :))))

Skrevet

Ta gjerne med detaljert framgangsmåte :gjeiper: Er ikke så veldig kreativ

Tuppera hela håret och sedan tar du och gör några få små flätor här och där. Det mesta av håret ska vara löst!!

Se om du hittar en stor billig klänning på rea (billig kjole på salg), den måste vara för stor!!! Ta ett brunt bälte/band/ tråd och knut runt midjan.

Sminka dig som vanligt med fondation om du använder det. Gör kinderna brun-röda (mer brunt än rött och massor!!), så att du får "smutsiga äppelkinder". Ta en svart kajal och gör massor av svarta/bruna prickar på kinderna och näsan. För extra effekt så kan du göra så att du får lite "smutsiga" bruna ränder här och där i ansiktet.

På hobby affärer eller utklädnings affärer så finns det svart "färg" för tänderna, måla en tand eller två.

VIOLA!! Du är en sött, litet troll :)

Skrevet (endret)

Hvis du skal være et troll kan du rufse til håret skikkelig, gjerne tuper det til de grader. Bruk noe sort og brun sminke til å lage skittflekker i ansiktet. Kanskje litt røde kinn, sånn som man gjerne forbinder med nisser? :)

Og litt store og slitte, gjerne hullete klær, flere lag, i farger brunt, svart og mosegrønt :D

Edit: haha, vi tenker ganske likt Nusseli :fnise:

Endret av HedvigR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...