Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må i forbindelse med en test jeg skal ta spise vanlig mat i 14 dager, vil det ødlegge mye? Har gått på lavkarbo i 1 år. Vil jeg gå masse opp i vekt i den perioden : s ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, er ikke lavkarbo vanlig mat :klo:

• Liker 1
Gjest Solsmil
Skrevet

hvis du holder deg på dagsbehovet ditt, og ikke spiser mer kalorier enn det, så burde det vel gå greit. dessuten går det ann å spise sunt selv om du spiser karbohydrater også, jeg gjør det selv.

Skrevet

Skal spise alt mulig av mat som: Sukker, mel, stivelse osv.

Kommer til å spise sundt for det selvfølgelig :)

Hvor mange karbohydrater er vanlig på lavkalori ? Sånn ca.

Er så lenge siden jeg har spist karbohydrater så husker ikke hva som er vanlig :P

Skrevet

Skal spise alt mulig av mat som: Sukker, mel, stivelse osv.

Kommer til å spise sundt for det selvfølgelig :)

Hvor mange karbohydrater er vanlig på lavkalori ? Sånn ca.

Er så lenge siden jeg har spist karbohydrater så husker ikke hva som er vanlig :P

Hvordan kan du spise sunt hvis du spiser sukker og mel? Går ikke på lavkarbo, men går heller ikke på sukker og mel...

Skrevet

Hvis du må spise høykarbo i forbindelse med en test, så ja, da må du det da. Kos deg med høykarbo-maten og ikke bekymre deg for mye for dietten, det er lite du kan gjøre med det uansett :)

• Liker 1
Skrevet

Blir spennende å høre hvordan disse 14 dagene virker inn på kroppen din!

Vi hører gjerne fra deg om dette i dette forumet etterpå!!!!

Regner med at du kommer deg fort i form igjen etterpå når du spiser lavkarbo igjen!

Du husker jo sikkert hvor fort kroppen kom i form da du begynte på lavkarbo første gangen ? :)

Regner med at utfordringen blir de første dagene med "vanlig" karbo-mat. Har hørt det kan bli veeeeldig ustabilt i magen og noen beskriver leddsmerter :snurt:

Men det trenger jo ikke å skje i ditt tilfelle.

lykke til !

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...