Gå til innhold

Gavelister på Chr.Glassmagasin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hva? Nå er jeg sint nå. Eller egentlig veldig irritert.

Da jeg giftet meg hadde jeg gavelisten min på Glasmagasinet. Den rotet de bort opptil flere ganger. Jeg måtte faktisk levere den 2 ganger. Til tross for dette fant aldri gjestene min den listen.

Nå skal jeg til en vennine i bryllup, og ingen bryllupskoordinator er å treffe. Ingen vil heller gi meg adressen til markedsjefen som var hun som skrøt mest av systemet deres på Brudeshowet i januar. Det skal sies at jeg sikkert ikke var smørblid i stemmen etter å ha sittet 15 min !!!!!!! på vent rundt om i systemet.

Men siden de ikke var intresert i å motta noe klage på servicen sin tenket jeg dere andre her kunne få vite det.

Dette blir nok en tråd om den eledige servicen flere av oss har der nede.12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min venninne kom tilbake med noen av gavene for å bytte de i noe annet, og etter å ha blitt sendt fra avdeling til avdeling med en hel haug med byttelapper - så ble hun beskyldt for å ha STJÅLET varene!! Det kaller jeg utrolig dårlig service!

Vet at det har vært tråder tidligere her inne om dårlig service på Glasmagasinet - men det kan jo være greit å spre budskapet....

Skrevet

Uff så kjiipt!

Jeg har lagt ut listen vår på Glas Magasinet, håper det ikke skjer med mine gjester. Er de virkelig så useriøse der, på den gamle flotte butikken. Trodde de var kongen av alle, det er i alle fall bra dyrt der!

Skrevet

Vi giftet oss ifjor og la ut listen der. Lang historie, men det var masse styr! Rart at noe så enkelt kan bli så vanskelig.

En venninne skal gifte seg til sommeren, hun valgte Til Bords.

Vi hadde denne diskusjonen i fjor sommer her på KG, X antall var misfornøyd.. og tydeligvis har de ikke skjerpet seg. Synd for dem!

12

Skrevet

Har bare en ting å si til dere som ennå kan: styr unna glassmagasinet!! Tusen ting har gått galt, og gjestene har kjøpt de samme tingene fordi listen ikke har blitt oppdatert!! Hva er da vitsen med en gaveliste?! Åååå, jeg blir så sinna!! 12

Skrevet

Mener å ha sett en mulighet for å lage ønskeliste på web, der gjestene selv kan logge inn (med et passord som de får hos brudeparet), og selv registrere hva de har kjøpt. På den måten kan gjestene selv velge hvilken butikk de ønsker å kjøpe presanger i, og det er enkelt å holde ting oppdatert fra flere kanter av landet. Dersom noen ikke har PC kan jo foreldre stå for registrering på denne lista... Den blir i alle fall ikke borte!

Noen som har URL dit? Er lenge siden jeg så den, så jeg husker ikke hvor det var...12

Skrevet

Vi har lagt inn ønskeliste hos Norsk Rosenthal (tror det er i Øvre Slottsgate) i Oslo (de ser veldig dyre og eksklusive ut, men vi fant i alle fall noe vi likte som gjestene ikke behøver å blakke seg på). Der har vi fått en enorm mottagelse, de har tatt seg god tid, og til og med tatt oss i hånden når vi har gått(!). Nå har vi ikke giftet oss enda, så vi vet jo ikke hvordan det går... men de virker i alle fall veldig proffe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...