Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bruke dette i stripet hår? Er redd det påvirker den litt mørkere hårfargen som ikke er stripet, slik at den blir gusjen. :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sølvshampo er til for å fjerne gulskjær i håret. Så kommer jo veldig ann på åssen brunfarge/blond farge du har fra før av. Men jeg tviler på at det kommer til å påvirke annet enn gulfargen :-)

Skrevet

Jeg bruker sølvshampoo i hele håret, jeg har brunt hår med lyse striper. Frisøren sa at det ikke vil påvirke brunfargen, og jeg har ikke opplevd at det tar vekk noe annet enn gulskjæret fra stripene :)

Så det går nok bra :)

Skrevet

på feelunique fins det også sølvshampoo for stripet hår.

Skrevet

Ah, takk for svar godtfolk! :)

Skrevet

Fungerer virkelig dette? Har problemer med å se for meg hvordan en sjampo kan påvirke fargen på håret...

Fungerer det i så fall på ufarget hår med naturlig gulskjær også?

Skrevet

Fungerer virkelig dette? Har problemer med å se for meg hvordan en sjampo kan påvirke fargen på håret...

Fungerer det i så fall på ufarget hår med naturlig gulskjær også?

Fargen legger seg utpå hårstråene. Om man vil dempe gulskjær bruker man en lilla-shampoo, vil man dempe orange-skjær bruker man blåshampoo. Og ja det funker, ellers hadde neppe "alle" blondiner brukt det :)

Skrevet

Man får med andre ord et belegg på håret? Isj.

Skrevet

Nei, fargemolekylene binder seg til hårstråene - og man får fargemolekyl-"belegg" som du kaller det. Ikke noe værre enn shampooen man bruker som tilfører fuktighet, glans, volum osv. Alle slike shampooer har noe tilsatt i seg, som binder seg til håret, og gjør noe med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...