Gå til innhold

trenger ny foundation, hvilken anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter ny foundation:

Krav:

-liten dekkevne (evnt middels)

-tyntflytende

-matt effekt

Noen som vet hvilke foundation jeg kan teste ut? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Hudtype? tørr, blandings, eller fet?

Jeg er litt tørr akkurat nu og bruker Chanels Perfect Lumiere i B10 og MAC Matchmaster i 1.0.

Skrevet

Jeg har nok blandingshud. Egentlig tørr, men likevel blir jeg litt blank i t-sonen.

Nå bruker jeg MAC Face and body C3. Den er forsåvidt bra, men den er ganske skinnende, og jeg trenger en med matt effekt.

Skal sjekke ut de du foreslo :)

TS

Gjest "gjest"
Skrevet

for blandingshud som heller til feit hud vil jeg anbefale Chanel Vitalumiere Aqua, pga den er vannbasert.

Skrevet

Jeg eeeeelsker dior nude fondasion. Den er helt perfekt. Har brukt den i flere år nå.den er en mineral foundasjon også. :)

Skrevet

Jeg er så over mineralfoundation.

Hvorfor?

Skrevet

Jeg eeeeelsker dior nude fondasion. Den er helt perfekt. Har brukt den i flere år nå.den er en mineral foundasjon også. :)

jeg og elsker denne. kjøpte den nyligg og aldri vært så fornøyd før med en foundation før:)

Den gir huden en veldig fin glød.

den har ikke matt effekt men det fikser du lett med ett mattende pudder, som MAC blot powder.

denne gir glød, slikt face og body foundationen til MAC, bare den er mye lettere og dekker ikke så bra. denne gir god dekkvne, og veldig drøy i bruk.

Pass på å få prøve på denne med hjem før du kjøper den, siden farge valget er ikke bra. kun 6 farger tror jeg.

Jeg er da en blanding av kald og varm, har veldig røde kinn og en veldig rød nese, og bruker den lyseste fargen.

Skrevet

Mineral foundatin. Denne er mattende og uten Bismuth oxychloride. Her er kosten du trenger til å påføre.

Skrevet

Jeg kan anbefale denne, den er matt, slitesterk, vanntynnet og du får mye for pengene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan anbefale denne, den er matt, slitesterk, vanntynnet og du får mye for pengene.

Haha :gjeiper:

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Etter å ha lett etter den PERFEKTE foundation i kanskje 15 år har jeg endelig funnet den: DIOR FOREVER FOUNDATION

Jeg har prøvd det meste av dyre merker, billige merker, mineralfoundation.....alt!

Skulle nesten tro jeg fikk betalt for dette, men gjør ikke det altså. Den er bare SÅ bra. Holder fra tidlig om morgenen til sent på kveld, trenger ikke freshe den opp, like fin.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg er så over mineralfoundation.

Hadde det ikke vært for problemhuden min skulle jeg gjerne ha brukt flytende/cream foundation : /

Skrevet

Hadde det ikke vært for problemhuden min skulle jeg gjerne ha brukt flytende/cream foundation : /

Det kommer helt an på huden din da. Jeg har ganske sensitiv hud og tåler ikke mineralsminke. Har prøvd Glo minerals, ID, bare Minerals, Tikei....det meste. Huden blir rød, klør og får utbrudd. Reagerer også på de fleste billige merkene. Chanel og Nars gikk greit i noen uker før utbruddene kom. Nå er jeg frelst. Dior Forever er bare fantastisk :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Etter å ha lett etter den PERFEKTE foundation i kanskje 15 år har jeg endelig funnet den: DIOR FOREVER FOUNDATION

Jeg har prøvd det meste av dyre merker, billige merker, mineralfoundation.....alt!

Skulle nesten tro jeg fikk betalt for dette, men gjør ikke det altså. Den er bare SÅ bra. Holder fra tidlig om morgenen til sent på kveld, trenger ikke freshe den opp, like fin.

Noen som vet hvor mye koster Dior Forever Fluid i butikken? Estetique og sånt?

Skrevet

Noen som vet hvor mye koster Dior Forever Fluid i butikken? Estetique og sånt?

Tror den koster rundt 400,-

Gjest BabyBlue
Skrevet

Det kommer helt an på huden din da. Jeg har ganske sensitiv hud og tåler ikke mineralsminke. Har prøvd Glo minerals, ID, bare Minerals, Tikei....det meste. Huden blir rød, klør og får utbrudd. Reagerer også på de fleste billige merkene. Chanel og Nars gikk greit i noen uker før utbruddene kom. Nå er jeg frelst. Dior Forever er bare fantastisk :rodmer:

Bruker mineral hygienics (inneholder ikke bismuth, og reagerer ikke på den), og er fornøyd med det merket, men synes allikevel at flytende gir en fingere finish :P Kanskje jeg tester dior sin en gang da? har fått mye skryt på makeupalley.

Skrevet

Er Dior Forever veldig dekkende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...