Charlie Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Hei ! Jeg lurer på hvor mange ganger ca jeg må stripe håret (hos frisøren) før jeg blir blond? dette er hårfargen min nå-- > http://bildr.no/view/1101976
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 du er jo blond.. eller skal du bli platina? 1
Charlie Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2012 du er jo blond.. eller skal du bli platina? Nei, skal ikke bli platina. men det er nesten mere oransje\brun i virkeligheten.
Strikkemamma Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Så peeeent hår du har En eller to omganger med striping holder vil jeg tro. 1
Burn Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Nei, skal ikke bli platina. men det er nesten mere oransje\brun i virkeligheten. Du er mørk blond. For å få det lysere kan du stripe det et par ganger (hvor mange avhenger helt av håret ditt, kvaliteten på bildet var ikke god nok til å vurdere utifra det), jeg vil anbefale deg å unngå "hettestriper", og heller gå for folie hos frisør.
Charlie Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2012 (endret) haha! takk jeg hadde nettopp dusja og tørkete så derfor var det bustete Endret 9. februar 2012 av Charlie
Snøvott Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 Fra ditt utgangspunkt til lyseblond (som jeg antar du er ute etter) burde vel ikke ta mer en en, toppen to ganger? Har selv mørkebrunt hår som jeg bleker selv med shcwarzkopf l1++, jeg blir lys blond etter en gangs bleking.. som jeg så pøser på med masse blåfarge over, så jeg er ved nærmere ettertanke muligens ikke den rette til å gi råd her.
Charlie Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2012 Fra ditt utgangspunkt til lyseblond (som jeg antar du er ute etter) burde vel ikke ta mer en en, toppen to ganger? Har selv mørkebrunt hår som jeg bleker selv med shcwarzkopf l1++, jeg blir lys blond etter en gangs bleking.. som jeg så pøser på med masse blåfarge over, så jeg er ved nærmere ettertanke muligens ikke den rette til å gi råd her. skal gjøre det hos frisøren så det blir noe annet enn hjemme
Snøvott Skrevet 9. februar 2012 #9 Skrevet 9. februar 2012 skal gjøre det hos frisøren så det blir noe annet enn hjemme Har stripet håret hos frisøren selv for endel år siden, tok 2 ganger før alt håret mitt var helt lyst (fra helt mørkebrunt), så du trenger i hvert fall ikke mer enn to runder med striping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå