Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er jo blond.. eller skal du bli platina?

• Liker 1
Skrevet

du er jo blond.. eller skal du bli platina?

Nei, skal ikke bli platina. men det er nesten mere oransje\brun i virkeligheten.

Skrevet

Så peeeent hår du har :rodmer:

En eller to omganger med striping holder vil jeg tro.

• Liker 1
Skrevet

Nei, skal ikke bli platina. men det er nesten mere oransje\brun i virkeligheten.

Du er mørk blond. For å få det lysere kan du stripe det et par ganger (hvor mange avhenger helt av håret ditt, kvaliteten på bildet var ikke god nok til å vurdere utifra det), jeg vil anbefale deg å unngå "hettestriper", og heller gå for folie hos frisør.

Skrevet (endret)

haha! takk :takke: jeg hadde nettopp dusja og tørkete så derfor var det bustete

Endret av Charlie
Skrevet

Fra ditt utgangspunkt til lyseblond (som jeg antar du er ute etter) burde vel ikke ta mer en en, toppen to ganger? Har selv mørkebrunt hår som jeg bleker selv med shcwarzkopf l1++, jeg blir lys blond etter en gangs bleking.. som jeg så pøser på med masse blåfarge over, så jeg er ved nærmere ettertanke muligens ikke den rette til å gi råd her.

Skrevet

Fra ditt utgangspunkt til lyseblond (som jeg antar du er ute etter) burde vel ikke ta mer en en, toppen to ganger? Har selv mørkebrunt hår som jeg bleker selv med shcwarzkopf l1++, jeg blir lys blond etter en gangs bleking.. som jeg så pøser på med masse blåfarge over, så jeg er ved nærmere ettertanke muligens ikke den rette til å gi råd her.

skal gjøre det hos frisøren så det blir noe annet enn hjemme

Skrevet

skal gjøre det hos frisøren så det blir noe annet enn hjemme

Har stripet håret hos frisøren selv for endel år siden, tok 2 ganger før alt håret mitt var helt lyst (fra helt mørkebrunt), så du trenger i hvert fall ikke mer enn to runder med striping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...