AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 I firmaet der jeg jobber har jeg og noen andre kolleger opplevd å ikke få de samme arbeidsoppgavene som andre en stund. I dag fikk kollegaen min høre rett ut at han ikke fikk utføre disse arbeidsoppgavene fordi de hadde bestemt at arbeidspartneren hans var den som var flink av de to. Det hører med til historien at samtlige kolleger har jobbet der like lenge og egentlig har de samme arbeidsoppgavene. Jeg vet ikke med kollegaen min, men jeg misliker hvertfall sterkt å gå på jobb og vite at jeg ikke får lov til å gjøre arbeidsoppgaver jeg trenger å bli bedre på. Hvordan kommer man seg noen vei på den måten? Hvordan ville dere håndtert dette? Er det sånt man må regne med, eller kan det tas opp på noen måte?
gulrotsaft Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Nei, dette hadde jeg ikke godtatt om dere alle egentlig er på lik linje. Prøv å snakk med sjefen din, evt. verneombudet og forklar at du trenger å bli bedre på disse oppgavene, kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå