Cyndi Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 Heihei! Jeg lurte på en liten sak, er det noen som har prøvd urtetabelettene BioDrain(fåes kjøpt på helsekostforretninger)? Og isåfall, holder de det de lover? De er hovedsaklig for å rense kroppen, og kvitte seg med avfallstoffer. men dere som har prøvd, fikk det noe virkning på cellulitter, fastere hud, etc? Takknemlig for svar:)
Gjest Brunhilde Skrevet 10. januar 2004 #2 Skrevet 10. januar 2004 Jeg har ikke prøvd, bare så det er sagt, men jeg tror det eneste som kan hjelpe på celulitter er å kutte kaffe og røyk og å trene mer... Leste ihvertfall at alle disse kremene som lover å hjelpe bare irriterer huden så den blir tykkere,og det dermed ser ut som den hjelper.
Cyndi Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2004 Det er ikke krem, men tabeletter. Men om de skal ha noen effekt må man kutte ut/redusere kaffe, alkohol, rødt kjøtt, godteri, og fet mat.. pluss at man må trene..så den saken er i grunnen grei..men jeg lurte på om de har noen effekt.
Gjest titter-innom Skrevet 12. januar 2004 #4 Skrevet 12. januar 2004 Prøv Lindendorf-såpen på sunkost. ett eller annet sånnt heter den jaffal. den er mot cellulitter.
Gjest the imp Skrevet 12. januar 2004 #5 Skrevet 12. januar 2004 sjansen er stor for at du får mindre cellullitter bare fordi du kutter ut/reduserer inntaket av alt det du ramsa opp, tviler på at det er pillene som fikser saken da du
Suzy Skrevet 14. januar 2004 #6 Skrevet 14. januar 2004 Jeg har trent rimelig jevnt siden september og kan fortelle deg at bare det har glattet ut cellulitene mine betraktelig. Jeg har trent ganske mye spinning da, som går rett på rumpe og lår. Ikke kjøp tabletter, eller kremer - skrubb huden ofte med hampvott, eller peeling og smør deg med fete og gode kremer så gjør du huden så pen og glatt som mulig. Spis sunt og tren, så vil cellulitene bli mindre synlige - men borte blir de aldri!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå