Jessica! Skrevet 29. mai 2015 #1041 Del Skrevet 29. mai 2015 Da skal du få et millionærspill av meg, masse masse sedler å boltre seg med Jeg ønsker meg at middager lagde seg selv, at man bare valgte seg ut en oppskrift også vips: maten er servert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1042 Del Skrevet 29. mai 2015 Ønsket ditt blir oppfylt, men i det du skal flytte serveringsskålen med mat inn på spisebordet, mister du den i gulvet. Mat og glassskår er i en salig blanding. Jeg ønsker meg brukere på kg som ikke mobber ab, ikke roper på Troll og kan oppføre seg vennlig, høflig og respektfullt mot alle slik at moderatorene får minst mulig arbeid. Anonymous poster hash: 2dba0...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 29. mai 2015 #1043 Del Skrevet 29. mai 2015 Ønsket ditt blir oppfylt, men i det du skal flytte serveringsskålen med mat inn på spisebordet, mister du den i gulvet. Mat og glassskår er i en salig blanding. Jeg ønsker meg brukere på kg som ikke mobber ab, ikke roper på Troll og kan oppføre seg vennlig, høflig og respektfullt mot alle slik at moderatorene får minst mulig arbeid. Anonymous poster hash: 2dba0...4d3 Og vips, så blir kg det mest pusete, koseligste, mest gladkristne stedet som fins. Alt er bare regnbuer og enhjørninger som driter glitter, moddene blir arbeidsledige, og folk forlater kg til fordel for 4chan fordi det er blitt så kjedelig her. Jeg ønsker meg ubegrenset tilgang på ebøker fra amazon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. mai 2015 #1044 Del Skrevet 29. mai 2015 Det får du, og så blir du rammet av ordblindhet. Jeg ønsker meg romskip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1045 Del Skrevet 29. mai 2015 Se ut vinduet klokken 24, på st. Hansaften, da skjer det magiske ting. Jeg ønsker meg vaskehjelp.Anonymous poster hash: 5590d...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 29. mai 2015 #1046 Del Skrevet 29. mai 2015 Vaskehjelp skal du få, men det blir en katt med skurefiller under potene - håper du er fornøyd med en kattevask? Jeg ønsker meg at førstkommende tirsdag er overstått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 29. mai 2015 #1047 Del Skrevet 29. mai 2015 Ønske oppfylt, men dagen etter blir verre. Jeg ønsker meg en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fliko Skrevet 29. mai 2015 #1048 Del Skrevet 29. mai 2015 Klemmen får du, men av en illeluktende uteligger som stjeler et kyss også. Jeg ønsker meg et glass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 30. mai 2015 #1049 Del Skrevet 30. mai 2015 Klemmen får du, men av en illeluktende uteligger som stjeler et kyss også. Jeg ønsker meg et glass Glass får du, men det er like stort som et fingerbøll. Også lekker det. Jeg ønsker at jeg ble kvitt den såre halsen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. mai 2015 #1050 Del Skrevet 30. mai 2015 Du skal bli kvitt ikke bare sårheten men også hele halsen.. hele 30 cm forsvinner, håper du er fornøyd med din nye halsfrie kropp Jeg ønsker meg mer energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paperlily Skrevet 30. mai 2015 #1051 Del Skrevet 30. mai 2015 Ønske oppfylt, men dessverre varer det bare i én dag, og da har du allerede demontert kjøkkenet ditt og revet alle flisene på badet fordi du tenkte å bruke den nyervervede energien din på oppussing. Jeg ønsker meg ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 31. mai 2015 #1052 Del Skrevet 31. mai 2015 Det får du, den er ny for deg, og blir tilbakekalt til fabrikken etter 10 dager. Som erstatning får du en Opel Kadett. Nybilen blir på fabrikken i 5 år. Jeg ønsker meg en ny jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 31. mai 2015 #1053 Del Skrevet 31. mai 2015 Jeg trenger en hundepasser og vaskehjelp, så værsågod Jeg ønsker meg at all usunn mat og godteri blir sunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 31. mai 2015 #1054 Del Skrevet 31. mai 2015 Jeg trenger en hundepasser og vaskehjelp, så værsågod Jeg ønsker meg at all usunn mat og godteri blir sunt Vips, så blir sjokolade, lakris, potetgull og cola det sunneste du kan få. Men du pådrar deg allergi mot sukker og karbohydrater. Det eneste du kan spise fra nå av er brokkoli og røkt kolje. Nam nam. Jeg vil ha banana split. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 4. juni 2015 #1055 Del Skrevet 4. juni 2015 Det får du og du får tredobbel porsjon og må spise alt. Etterpå orker du ikke tanken på banana split resten av livet Jeg vil ha rødt hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 5. juni 2015 #1056 Del Skrevet 5. juni 2015 Det får du og du får tredobbel porsjon og må spise alt. Etterpå orker du ikke tanken på banana split resten av livet Jeg vil ha rødt hår Du får rødt hår. Men det er sånn gulrotrødt lykketrollhår som er umulig å stelle. Jeg skulle ønske at tegnesakene jeg har bestilt på nettet kom NÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. juni 2015 #1057 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Ønske oppfylt men tegnesakene blir levende og dreper deg! Jeg ønsker å ha superkrefter Endret 23. juni 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. august 2015 #1058 Del Skrevet 30. august 2015 Oppfylt men du dør før du får dem Jeg ønsker å bli 5 cm høyere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 30. august 2015 #1059 Del Skrevet 30. august 2015 Det blir du, men de 5 cm ble tatt fra ett annet sted på kroppen. Jeg ønsker en to ukers sydentur med strålende vær hver dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. august 2015 #1060 Del Skrevet 30. august 2015 Du får det men så kommer det en tsunami ditt du reiser som tar deg med Jeg ønsker å leve evig (Slik som han i Highlander som aldri blir eldre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå