Jessica! Skrevet 20. februar 2015 #1001 Del Skrevet 20. februar 2015 Det er greit, tettheten bytter over til venstre Jeg ønsker meg færre arbeidstimer i uken men like mye utbetalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1002 Del Skrevet 2. mars 2015 Ønsker meg en bestevenn Anonymous poster hash: e56e5...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 3. mars 2015 #1003 Del Skrevet 3. mars 2015 Det er greit, tettheten bytter over til venstre Jeg ønsker meg færre arbeidstimer i uken men like mye utbetalt Du får en til å jobbe for deg, så du jobber mindre, får like mye utbetalt,men må betale personene som jobber for deg jeg ønsker meg en jobb jeg kan trives i :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 8. mars 2015 #1004 Del Skrevet 8. mars 2015 Du skal få en jobb å trives i, men det blir et engasjement på en uke. Jeg ønsker meg en fiks ferdig oppdratt hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 17. mai 2015 #1005 Del Skrevet 17. mai 2015 Du skal få en jobb å trives i, men det blir et engasjement på en uke. Jeg ønsker meg en fiks ferdig oppdratt hund Det får du, Fido er stuerein, går pent i snøre og bjeffer ikke, problemet er at den er oppdratt til å angripe alle andre unntat deg. Så der sitter du med ingen venner og ei mannevond bikkje. Jeg ønsker at voffen her sluttet å fise så voldsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 18. mai 2015 #1006 Del Skrevet 18. mai 2015 Det får du, Fido er stuerein, går pent i snøre og bjeffer ikke, problemet er at den er oppdratt til å angripe alle andre unntat deg. Så der sitter du med ingen venner og ei mannevond bikkje. Jeg ønsker at voffen her sluttet å fise så voldsomt. Innvilget, men siden voffen ikke har noe sted å få ut gassen, blåses han opp til en diger ballong som svever oppunder taket. Jeg skulle ønske at jeg ikke likte sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plotty Skrevet 18. mai 2015 #1007 Del Skrevet 18. mai 2015 Ønske oppfylt, men du dør av kjedsomhet fordi at livet ikke er verd å leve uten sjokolade Jeg skulle ønske jeg var 20 kg slankere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 18. mai 2015 #1008 Del Skrevet 18. mai 2015 Ønske oppfylt, men du dør av kjedsomhet fordi at livet ikke er verd å leve uten sjokolade Jeg skulle ønske jeg var 20 kg slankere Ønske innvilget, men det innebærer at alt du eter går tvers gjennom systemet. Slank og pen blir du, men må tilbringe resten av livet limt til dassen. Jeg vil ha 100 000 kr. I måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 18. mai 2015 #1009 Del Skrevet 18. mai 2015 Ønske innvilget, men det innebærer at alt du eter går tvers gjennom systemet. Slank og pen blir du, men må tilbringe resten av livet limt til dassen. Jeg vil ha 100 000 kr. I måneden. ønske oppfylles, men du tjener penger på uærlig måte, og havner i fengsel, så du sitter i fengsel resten av livet med 1,200 000 i året ønsker meg en kjæreste :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 18. mai 2015 #1010 Del Skrevet 18. mai 2015 ønske oppfylles, men du tjener penger på uærlig måte, og havner i fengsel, så du sitter i fengsel resten av livet med 1,200 000 i året ønsker meg en kjæreste :D Ding, ding, Geir Arne står utenfor døra di med en blomsterkvast. Han er en perfekt match, ifølge Tinder. Men han er ekstremt kontrollsyk og har en sykdom som gjør at han stinker råtten fisk over hele den 250 kg store kroppen sin. Nevnte jeg at han også har trebein? Kos dere! Jeg ønsker meg sertifikat og ny bil i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 19. mai 2015 #1011 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg ønsker meg sertifikat og ny bil i samme slengen. Du får sertifikat på traktor og en ny fin lastebil som du dessverre ikke manøvrerer Jeg ønsker meg sommertemperaturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 19. mai 2015 #1012 Del Skrevet 19. mai 2015 Du får sertifikat på traktor og en ny fin lastebil som du dessverre ikke manøvrerer Jeg ønsker meg sommertemperaturer Sommertemperatur skal bli. Men det er sommertemperaturene på Uranus. Deilige minus 150 grader celsius. Wooohoooo! Jeg ønsker meg en ny bunad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 19. mai 2015 #1013 Del Skrevet 19. mai 2015 Sommertemperatur skal bli. Men det er sommertemperaturene på Uranus. Deilige minus 150 grader celsius. Wooohoooo! Jeg ønsker meg en ny bunad. Du får e ny bunad, men den er altfor svær. Jeg ønsker å vite hva jeg skal med resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 19. mai 2015 #1014 Del Skrevet 19. mai 2015 Du får e ny bunad, men den er altfor svær. Jeg ønsker å vite hva jeg skal med resten av livet. Vips, du får en åpenbaring, full pakke med regnbue og skjønn englesang, og blir fylt med en inderlig ro og opphøyd visdom. Du har fått i oppgave å spre visdom og universell kjærlighet til alle. Lykkelig vandrer du ut for å dele den nyfunne vitenen din med alle, men dessverre ser du ikke pianoet som faller ned og treffer deg to sekunder etterpå. Jeg vil ha en enhjørning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 19. mai 2015 #1015 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Du får en enhjørning, men den er jævla sadistisk og poker alle i ræva med hornet. Jeg ønsker meg egen leilighet? Red. Skrivefeil Endret 19. mai 2015 av Anim92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spook Skrevet 19. mai 2015 #1016 Del Skrevet 19. mai 2015 Ønske oppfylt, midt i smørøyet ligger din helt egen 1-roms leilighet. Og med 1-roms mener jeg kun ett rom. Toalettet/dusjen står på kjøkkenet som også er stua/soverommet. Leiligheten ligger under bakkenivå rett vedsiden av søppelkonteineren til en restaurant. Jeg ønsker meg ny jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 19. mai 2015 #1017 Del Skrevet 19. mai 2015 Du skal få en ny jobb, den befinner jeg på havbunnen. God tur! Jeg ønsker meg evigvarende kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamerfrue Skrevet 19. mai 2015 #1018 Del Skrevet 19. mai 2015 Ønske oppfylt, men det viser seg å være en evigvarende kjærlighet til blåmuggost, ullsokker og Justin Bieber. Jeg ønsker meg grønne fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 20. mai 2015 #1019 Del Skrevet 20. mai 2015 Ønske oppfylt, men det viser seg å være en evigvarende kjærlighet til blåmuggost, ullsokker og Justin Bieber. Jeg ønsker meg grønne fingre! Det får du. Bokstavelig talt. Du får fine gusjegrønne fingre med moselignende sørgerender på neglene dine. I tillegg blir de grønnere for hver gang du tar på en plante, og de visner rett etter at du har tatt i dem. Jeg vil gå ned 10 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1020 Del Skrevet 20. mai 2015 Du går tur på et jorde, og forviller deg inn i en skurtresker som kutter av deg beina. Vips, 10 kg lettere. Jeg ønsker at jeg hadde en bananpalme i hagen. Anonymous poster hash: a5659...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå