AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #961 Del Skrevet 8. februar 2015 Du får selvsagt en natt under åpen himmel, men det blir kulderekord der du oppholder deg så det blir en kald natt. Jeg ønsker ikke å bli oppfattet som slem i denne tråden! Å spise NJ sin sjokolade, eller andre sine sjokolader er ikke pent. Står det navn på sjokoladen er det fordi den tilhører andre her NJ, da spiser man ikke andfe sine sjokolader. Derfor ønsker jeg å få oppklart misforståelsen og bli tilgitt? Anonymous poster hash: 9716e...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 8. februar 2015 #962 Del Skrevet 8. februar 2015 Skibsbrudden! Kos deg med spøkelset til Thor Heyerdahl på flåten din, og med den flotte stjernehimmelen selvfølgelig. Jeg vil ha et gavekort fra Ikea pålydende 100.000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 8. februar 2015 #963 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Du får selvsagt en natt under åpen himmel, men det blir kulderekord der du oppholder deg så det blir en kald natt. Jeg ønsker ikke å bli oppfattet som slem i denne tråden! Å spise NJ sin sjokolade, eller andre sine sjokolader er ikke pent. Står det navn på sjokoladen er det fordi den tilhører andre her NJ, da spiser man ikke andfe sine sjokolader. Derfor ønsker jeg å få oppklart misforståelsen og bli tilgitt?Anonymous poster hash: 9716e...d5c Tilgitt God løsning forresten, så kan NJ dele litt med meg og alle blir glade igjen (Jeg trodde du mente at sjokoladen het NJ og at når man fant ut hvem det var på forumet så var den så "dårlig" at man mistet helt lysten på sjokolade! Nå er jeg strålende fornøyd - beklager at jeg tok feil forresten. Og takk for at du tok deg tid til å oppklare ) Jeg vil ha et gavekort fra Ikea pålydende 100.000 kr. Det skal du få Vux. Men du får bare bruke det på håndklær og falske planter Jeg ønsker meg godt selskap Endret 8. februar 2015 av Jessica! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 8. februar 2015 #964 Del Skrevet 8. februar 2015 Du får en twist pose. Jeg vil eie et flott hus med vannbasseng i Brasil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 8. februar 2015 #965 Del Skrevet 8. februar 2015 Det skal du få, men du må belage deg på å leie det ut året rundt, for du har ikke råd til å drifte det :/ Jeg ønsker meg et trivelig KG-treff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. februar 2015 #966 Del Skrevet 8. februar 2015 Ønske oppfylt men ingen møter opp Jeg ønsker å bli glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 8. februar 2015 #967 Del Skrevet 8. februar 2015 Du får være glad, men du tenker bare på deg selv. Jeg vil se at de bygger ferdig en stor zoologisk park midt i Oslo sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #968 Del Skrevet 8. februar 2015 Det skal du få se. Men kun om du gidder å være hovedattraksjonen Jeg ønsker meg at helgen skal komme fort tilbake Anonymous poster hash: e56e5...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #969 Del Skrevet 8. februar 2015 Helgen kommer fort tilbake, dvs du får en ny helg etter bare 5 døgn, eller deromkring. Jeg ønsker å si hei, til Jessica og at det er fint vi forstod hverandre tidligere i kveld. Anonymous poster hash: 9716e...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 9. februar 2015 #970 Del Skrevet 9. februar 2015 Du får si hei til Jessica, hun har til og med med seg en blomsterbukett til deg for godheten din Men sjokoladen er dessverre oppspist :/ Nå kunne jeg tenkt meg en massasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. februar 2015 #971 Del Skrevet 9. februar 2015 Det får du, men ikke av NJ Jeg ønsker meg kule kaffekopper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 9. februar 2015 #972 Del Skrevet 9. februar 2015 Du skal få noen kule kaffekopper du Sola, men de lekker som ei sil.. drikk fort Jeg ønsker at middagen allerede var ferdiglaget og inntatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. februar 2015 #973 Del Skrevet 9. februar 2015 Det får du, men du spiser for fort og blir overmett. Jeg vil ha nydelig sangstemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 9. februar 2015 #974 Del Skrevet 9. februar 2015 Du skal få verdens vakreste sangstemme, men det blir slitsomt - ALLE vil ha en bit av deg! Jeg vil ha noen skikkelig søte drømmer i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #975 Del Skrevet 9. februar 2015 Drømmene dine blir så søte at du blir sulten iløpet av natta og spiser opp mobilen din. Dette gir seg skikkelig vondt i magen, men det verste er at en pågående telefonselger har fått tak i nummeret ditt, og han ringer konstant. Du får ikke avvist han siden mobilen er i magen din. Nå kan du angre på at du kjøpte deg vanntett mobil. 😞 Jeg ønsker meg bedre hørsel på høyre øre. Takk. Anonymous poster hash: 3b77d...eb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #976 Del Skrevet 9. februar 2015 Du får tilbud om en operasjon for å forbedre din hørsel, men blir redd og løper fra operasjonsstuen når narkoselegen kommer med sprøyten. Jeg ønsker meg Vux tilbake, gjerne i ny utgave, men med samme personlighet.Anonymous poster hash: 9716e...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 10. februar 2015 #977 Del Skrevet 10. februar 2015 Vux kommer tilbake, men denne gangen er han en ørn Jeg ønsker meg at Jessica ringer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #978 Del Skrevet 10. februar 2015 Ønske oppfylt men hun har mistet stemmen Jeg ønsker meg en luksus dusj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 10. februar 2015 #979 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Du får en Luxus Dusj, men så henger kranen seg opp og det blir oversvømmelse! Jeg ønsker å flytte Endret 10. februar 2015 av NonJuan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 10. februar 2015 #980 Del Skrevet 10. februar 2015 Du skal få flytte du NJ, er du klar for å bli kjoleselger i Turkiet? Jeg skulle ønske jeg kunne vite på forhånd hva som vil skje i enkelte situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå