AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #901 Del Skrevet 4. februar 2015 Vux, du får besøk av sinnasnekkeren, du vet hva det innebærer av kjeft og arbeid? Jeg ønsker å være tilskuer til at sinnasnekkeren pusser opp sammen med Vux.Anonymous poster hash: 9716e...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 4. februar 2015 #902 Del Skrevet 4. februar 2015 Du får være tilskuer, men de krever at du betaler for oppussingen Jeg skulle ønske det var sommerferie nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 4. februar 2015 #903 Del Skrevet 4. februar 2015 Du får sommerferie, men du må tilbringe den i Arktis hvor temperaturen om sommeren aldri overstiger 10 grader. Jeg ønsker meg nye grønnplanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #904 Del Skrevet 4. februar 2015 Du får en haug med grønneplanter, men de ligger faktisk i en haug, og uansett hvor mye du prøver, så klarer du ikke å stable de pent rundt omkring. Dessuten så lukter de vondt og ser stygge ut. Samtlige av de har bladlus. 😞 Jeg ønsker at håret på leggene mine skal forsvinne for godt. Anonymous poster hash: 3b77d...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #905 Del Skrevet 4. februar 2015 Håret på leggene dine forsvinner for godt i det du er veldig uheldig og blir alvorlig brannskadet. Jeg ønsker at brødene mine skal skynde seg å bli ferdigstekt. Anonymous poster hash: 9716e...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 5. februar 2015 #906 Del Skrevet 5. februar 2015 Brødene dine blir så fort stekt at du ikke rekker å ta dem ut i tide.. håper du liker sorte brød Jeg vil at det skal bli varmere ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. februar 2015 #907 Del Skrevet 5. februar 2015 Det blir varmere ute, men du får feber og blir sittende inne og hutre mens sola skinner så varmt der ute. Jeg ønsker meg et uvanlig bilde på stueveggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 5. februar 2015 #908 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Du får et stort bilde, et foto som skildrer det kvinnelige kjønnsorganet, der man ser rett på Cervix. Dette bildet hang i pauserommet hos din gynekolog. De syntes bildet var for intimt og ga derfor bort bildet til deg helt gratis. Jeg vil ha et års forbruk verdt av godteri, helt gratis. Endret 5. februar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 5. februar 2015 #909 Del Skrevet 5. februar 2015 Du får det, men smaksløkene dine blir ødelagt, så uansett hva du spiser smaker det bare dritt.. Jeg ønsker at smertene i magen skal forsvinne.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #910 Del Skrevet 5. februar 2015 Du blir sendt til Snåsamannen og blir bra i magen. Jeg ønsker at Hotel Cæsar blir litt mer realistisk!Anonymous poster hash: 9716e...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 5. februar 2015 #911 Del Skrevet 5. februar 2015 Du blir sendt til Snåsamannen og blir bra i magen. Jeg ønsker at Hotel Cæsar blir litt mer realistisk!Anonymous poster hash: 9716e...d5c Det blir så realistisk at du får hele dramaet rett i stua, og greier ikke å bli kvitt de igjen.. Jeg ønsker meg ei hushjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #912 Del Skrevet 5. februar 2015 Det blir så realistisk at du får hele dramaet rett i stua, og greier ikke å bli kvitt de igjen.. Jeg ønsker meg ei hushjelp Du får dobørstemannen http://www.tv2.no/a/3926421 Jeg ønsker at jeg var kunnskapsrik mht. oppussing Anonymous poster hash: a5659...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. februar 2015 #913 Del Skrevet 5. februar 2015 Det blir du og du blir så dyktig at hele slekta og alle vennene dine krever at du hjelper dem å pusse opp hele tiden. Jeg ønsker meg et drivhus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 5. februar 2015 #914 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Du er nå den ulykkelige eier av et hus som driver ned ei elv i nærområdet. Noen hadde dumpa alt for mye møllers tran ut i elva tidligere på dagen. Ikke spør meg hvordan huset havnet i elven for det vet jeg ikke. Jeg ønsker meg en masse utstyr for friluftsliv. Klær, telt og hele greia. Endret 5. februar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #915 Del Skrevet 5. februar 2015 Du får et drivhus fulllt av cannabisplanter, og alle byens løse fugler og narkovrak valfarter til hagen din. Noen tipser politiet, og du blir buret inne på livstid. Jeg vil ha en øl. Anonymous poster hash: a5659...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. februar 2015 #916 Del Skrevet 5. februar 2015 Du er nå den ulykkelige eier av et hus som driver ned ei elv i nærområdet. Noen hadde dumpa alt for mye møllers tran ut i elva tidligere på dagen. Ikke spør meg hvordan huset havnet i elven for det vet jeg ikke. Jeg ønsker meg en masse utstyr for friluftsliv. Klær, telt og hele greia. Du får så mye utstyr at det ikke får plass i sekken og det du får plass til er så tungt at du ikke klarer å rikke sekken. Jeg ønsker meg en fiskestang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. februar 2015 #917 Del Skrevet 5. februar 2015 Du får et drivhus fulllt av cannabisplanter, og alle byens løse fugler og narkovrak valfarter til hagen din. Noen tipser politiet, og du blir buret inne på livstid. Jeg vil ha en øl. Anonymous poster hash: a5659...b69 Du får en øl og setter den i vranga og hoster og hoster og hoster og hoster.....og hoster... Jeg ønsker meg en gammel sofa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #918 Del Skrevet 5. februar 2015 Whoo Du er nå den ulykkelige eier av et hus som driver ned ei elv i nærområdet. Noen hadde dumpa alt for mye møllers tran ut i elva tidligere på dagen. Ikke spør meg hvordan huset havnet i elven for det vet jeg ikke. Jeg ønsker meg en masse utstyr for friluftsliv. Klær, telt og hele greia. oisann, litt sent der. prøver på nytt. Rumenske tyver bruker garasjen din som lager for tyvegods etter at de ranet en sportsbutikk. Klær, telt, primus, fiskeustyr i fleng, you name it. Du blir også meldt tl politiet, og havner i fengsel på livstid for medvirkning. Jeg vil fortsatt ha en øl. Anonymous poster hash: a5659...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. februar 2015 #919 Del Skrevet 5. februar 2015 Du fikk en øl, men kan godt få en til! Du veltet dessverre glasset før du fikk drukket noe og det var siste ølet de hadde i hele fylket pga. bryggeristreik som dro ut i 2 hele måneder. Jeg ønsker meg en egen øy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 5. februar 2015 #920 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Gratulerer, du er nå den nye eieren av Novaya Zemlya! Russerne ville ikke ha den lenger. Husk å ta med geigerteller. Jeg vil ha en kul tatovering. Endret 5. februar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå