Zenobia Skrevet 3. februar 2015 #881 Del Skrevet 3. februar 2015 Velkommen til hotel Rwanda! Jeg ønsker meg en stor samling av filmer på blu ray som jeg ikke har sett. Det får du, men alle filmene blir avbrutt av reklame, og du kan ikke spole forbi. Jeg vil ha en personlig trener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 3. februar 2015 #882 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Du får en state-of-the-art robot trener. En liten boks, som ser alt du gjør og er super intelligent, og som kommanderer deg til å trene bedre, lenger og hardere. Jeg vil foreslå at du heller benytter anledningen til å stjele den med hjem og slå den på etter behov når du kjeder deg, som samtalepartner eller noe sånt. Jeg vil at tiden skal skrus tilbake til 1982, og at jeg samtidig husker alt fra mitt tidligere liv. Endret 3. februar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 3. februar 2015 #883 Del Skrevet 3. februar 2015 1982 var et kriseår, og ditt forrige liv var fullt av forferdelig flaue hendelser. Jeg vil ha sommerferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #884 Del Skrevet 3. februar 2015 Du får sommerferie men plassen du oppholder deg på blir utsatt for et voldsomt uvær i hele ferien din, du blir liggende landfast og sngrer på at du reiste. Jeg ønsker meg en god tåneglsklipp.Anonymous poster hash: 9716e...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 3. februar 2015 #885 Del Skrevet 3. februar 2015 Du får en litt for god en, slik at neglene får permanent skade, og blir bulkete og stygge pga infeksjonen du får etter klippen. Jeg ønsker meg frisørtime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 3. februar 2015 #886 Del Skrevet 3. februar 2015 Ønsket er oppfylt, men du blir klippet av en blind og døv lærling med sans for stylingen i The hunger games-filmene. Jeg ønsker meg en pc som kjører alle spill i verden problemfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 3. februar 2015 #887 Del Skrevet 3. februar 2015 Pcen får du, og spille får du, men pcen er så bra, at spillene tar over livet ditt, og du blir så avhengig at du ikke klarer å gjøre normale ting lengre. Jeg ønsker meg en grønnsakshage 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 4. februar 2015 #888 Del Skrevet 4. februar 2015 Du får en grønnsakshage, men brunsneglene ivaderer den og spiser opp smitt og smule av avlingen din. Jeg ønsker meg en hytte på fjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 4. februar 2015 #889 Del Skrevet 4. februar 2015 Det får du, men over der på andre siden der ser du hytta til Røkke, og den er 10 ganger større en din og har et landingsområde for et helikopter, og de har fest hver eneste helg. Jeg ønsker at jeg kan hurtiglese en hel bok på ca 500 sider uten avbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 4. februar 2015 #890 Del Skrevet 4. februar 2015 Det får du, men husker ingen ting av handlingen i ettertid. Jeg ønsker jeg kan slette enkelte hendelser fra hukommelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 4. februar 2015 #891 Del Skrevet 4. februar 2015 Oops Jeg ønsker at jeg fikk spise gratis pizza fra Peppes i hele 2015. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #892 Del Skrevet 4. februar 2015 Du får elektrosjokk og får dermed slettet en rekke hendelser fra hukommelsen, langt flere enn du ønsket. Eg ønsker å stå opp med rette foten først. Anonymous poster hash: 9716e...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 4. februar 2015 #893 Del Skrevet 4. februar 2015 Det får du, men du snubler i noen klær og forstuer foten og humøret daler drastisk. Jeg ønsker meg en snøhytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #894 Del Skrevet 4. februar 2015 Du får en snøhytte, men fordi du mener det ligger klær og annet rot til å snuble i her, så spenner jeg opp en snubletråd foran inngangen til snøhytten din. I det du skal gå inn ramler du så lang du er og snøhytten raser sammen. Jeg ønsker å bli litt mindre ryddig av meg i heimen og særlig på soverom og badene. Hvor det alltid er ryddig.Anonymous poster hash: 9716e...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 4. februar 2015 #895 Del Skrevet 4. februar 2015 Du får rot og så mye rot at du må tilkalle ryddingseksperter for ikke å drukne i ting og dermed havner du på tv! Jeg ønsker meg fred på jorda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #896 Del Skrevet 4. februar 2015 Du får fred på jord, men bare et lite sekund. Verden er full av kranglefanter som ikke er i stand til å legge ned stridsøksen. Jeg ønsker at Lyg og Lygenytt fortsetter.Anonymous poster hash: 9716e...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 4. februar 2015 #897 Del Skrevet 4. februar 2015 Det får du, men etterhvert lyges det så overbevisende at du tror det er sant, og du dras inn i en forvrengt verden. Jeg ønsker å forstå rare folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #898 Del Skrevet 4. februar 2015 Du får hjelp av meg til å forstå rare ting, men jeg er ikke god nok på å forklare, derfor: Hjelp Fjåge Frida med å forstå rare ting!Anonymous poster hash: 9716e...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 4. februar 2015 #899 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg hjelper gjerne Fjåge Frida, men nettet bryter snart sammen så hun er nødt til å reise hjem til meg Jeg ønsker meg at NJ skal komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 4. februar 2015 #900 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) NJ kommer inn døra, men han har alle slektningene i kjølevannet. Har du Gevalia kaffe stående klart? Jeg vil ha leieliegheten pusset opp for meg, helt gratis, slik at det ser skikkelig pent ut her. Endret 4. februar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå