Gå til innhold

Forsiktig med hva du ønsker deg.

Chiyo

Anbefalte innlegg

Gjest pærecider

Hockeyutstyr får du, levert på døra av det kanadiske ishockeylandslaget, som blir så engasjert av din hockeyinteresse at de tvinger seg på deg som personlige trenere, alle mann. Når en av dem tar pause, begynner en annen å trene deg, døgnet rundt, til du blir gal av hockey og trening og tar med deg skøyter og kølle til nærmeste IKEA, der menn i hvite frakker henter deg i ballrommet, der du står og skyter baller på uskyldige, små barn. Du blir lagt inn på isolat, men ikke fortvil, du har fått en egen trøye med ekstra lange ermer, baaare til deg.

Jeg ønsker meg en storbyferie til Seattle :)

Vips, så har du billettene til Seattle i hånda. Men du må en lang vei for å komme dit, først via Stockholm til St Petersburg, deretter den transsibirske jernbanen i to uker hvor du må dele vogn med KhloiSeth Yakhfihs, en stinkende mongolsk sauegjeter og hjorden hans (for ikke å glemme at han har ikke sett kona på et halvt år og selvsagt lengter han etter litt varmt selskap. Om det er menneske eller sau spiller ingen rolle) Neste stopp er Shanghai hvor du må svømme helt til Korea, dessverre havner du i Nord Korea hvor du må jobbe et halvt år som massøren til Kim Jong Un før du kan dra til Amerika. Du kommer til Seattle, men åker rett i fengsel fordi de tror at du er i ledtog med Kim Jong Un.

Jeg ønsker at jeg kunne all verdens språk flytende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Ønsket er oppfyllt, men du blir ikke nødvendigvis lykkelig av den grunn.

Jeg ønsker at jeg hadde vært ti kg mindre.

Hannibal Lecter eter opp armene og bena dine men pytt, vekta viser det riktige tallet.

Jeg skulle ønske jeg hadde et sjokoladetre det vokste velsmakende troikaer på i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det, men du spiser deg feit og du får diabetes.

Jeg har hadd influensa ei stund nå, skulle ønske jeg var frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fr21_5ffdsa

Ønsket er oppfylt, men drøssevis av jenter henger seg på ham så du får ham aldri for deg selv.

Jeg skulle ønske at huseieren vår satte ned husleia med et par tusen kroner i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Ønsket ditt er oppfylt, men han er i dårlig humør under hele oppholdet.

Jeg ønsker meg en ny ring.

Ønske oppfylt. Du får en dyr diamantring og blir derfor ranet... Jeg ønsker meg å bli frisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir frisk, men du blir så overgira og full av energi og munterhet av å bli frisk at ingen orker å være sammen med deg, der du planlegger triatalon, birkebeinern og shoppingrunde på samme dag, skravler som en foss til absolutt alle hele tiden og generelt er innmari plagsom.

Jeg ønsker meg smarttelefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir frisk, men du blir så overgira og full av energi og munterhet av å bli frisk at ingen orker å være sammen med deg, der du planlegger triatalon, birkebeinern og shoppingrunde på samme dag, skravler som en foss til absolutt alle hele tiden og generelt er innmari plagsom.

Jeg ønsker meg smarttelefon.

Ønske oppfyllt, du får en iPhone 1.

Jeg ønsker meg et helt nytt og fungerende speilreflekskamera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest pærecider

Jeg ønsker meg et helt nytt og fungerende speilreflekskamera!

Vips, det får du, men det fungerer bare hvis du tar selvportretter av deg selv i baderomsspeilet med trutmunn og drøy utringning. Med blits.

Jeg ønsker meg freias påskeegg med smørkrem. Nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vips, det får du, men det fungerer bare hvis du tar selvportretter av deg selv i baderomsspeilet med trutmunn og drøy utringning. Med blits.

Jeg ønsker meg freias påskeegg med smørkrem. Nå!

Null problem! Men eggene er de aller første av dette produktet som ble laget, fra 1999.

Jeg skulle ønske jeg vant noen millioner i lotto, som jeg kunne bruke på hva jeg ville!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket er selvfølgelig innvilget, men du har bare 1 dag igjen til å nyte pengebruken.

Jeg ønsker meg tømmervegg i stua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du, men den veggen er full av innsekt ;)

Jeg ønsker meg en drage, som er snill og ufarlig og ikke gjør noe galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det får du, men den veggen er full av innsekt ;)

Jeg ønsker meg en drage, som er snill og ufarlig og ikke gjør noe galt!

Du får dragen din, men staten tar den fra deg fordi de skal forske på den. Og dragen lever et smertefullt og trist liv på et labiratorium.

Jeg skulle ønske jeg var frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du melder deg som forsøkskanin til en ny vidundermedisin som lover at du skal bli frisk som en fisk.

Du tar medisinen og vips får du en helt frisk kropp - problemet er bare at det er en fiskekropp, og du må leve resten av din dager i akvariet i bergen, som hovedattraksjon.

Jeg vil ha krøller i håret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får krøller, men de er så krusete og så mye at det står rett til vers og du ikke kan kontrollere deg.

Jeg ønsker meg en anton-berg sjokolade som smaker godt, er sunn, ikke giftig, ikke gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får krøller, men de er så krusete og så mye at det står rett til vers og du ikke kan kontrollere deg.

Jeg ønsker meg en anton-berg sjokolade som smaker godt, er sunn, ikke giftig, ikke gammel

Du bestemmer deg for å maile importøren av anton-berg, for å få dem til å ta inn sjokoladen i sortimentet igjen. Men du sender så mange mailer at de anmelder deg for spam. På grunn av en ukjent, sovende paragraf i det nye datalagringsdirektivet ryker du rett inn på glattcelle i 21år med sikring (uten rettsak). Etter noen år skifter fangevokterne kostholdet ditt, til bare anton-berg sjokolade (importøren har inngått en lyssky avtale med fangevokterne for å hevne seg). Du eser ut, og dør av hjerteinfarkt, bare tretti-en år gammel.

Jeg skulle ønske jeg ikke hadde vannskrekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...