Chifru Skrevet 30. januar 2015 #841 Del Skrevet 30. januar 2015 Ønske oppfylt, men du våkner etter fem minutter, like søvnløs, for ungene hopper i senga å ber deg lage frokost. Jeg ønsker meg en helt ny garderobe, gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #842 Del Skrevet 30. januar 2015 Du får en ny garderobe men fordi du ikke lot meg få sove mer enn fem minutter når du skullenpasse ungene for meg, og det er storm ute så glemre vi å lukkenluka på bagasjerommet og alle handle- posene blåste ut på motorveien. Jeg ønsker meg en god natts søvn etter denne hendelsen.Anonymous poster hash: 9716e...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. januar 2015 #843 Del Skrevet 30. januar 2015 Du skal få en god natts søvn, men deretter får du ikke sove på ei uke Jeg ønsker meg favorittmannen min hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #844 Del Skrevet 30. januar 2015 Du får favorittmannen din sendt med postmannen i morgen fordi jeg får en god natts søvn. Beklageligvis har favorittmannen din fått en smittsom sykdom så han blir liggende i sengenninntil postmannen henter han på mandag. Jeg ønsker et skriveprogram på paden slik at jeg slutter med så mange tastefeil.Anonymous poster hash: 9716e...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 30. januar 2015 #845 Del Skrevet 30. januar 2015 Du får skriveprogrammet ditt, det har et innebygd virus så det kommenterer tastefeilene og skrivefeilene til vennene dine som du skriver med både på KG, facebook og andre steder. Tilslutt blir du så upopulær at du blir kastet ut av både KG og facebook. Jeg ønsker å sove lenge i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. januar 2015 #846 Del Skrevet 30. januar 2015 Du skal få sove like lenge som tornerose Jeg ønsker meg telefoner som slipper lading Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #847 Del Skrevet 30. januar 2015 Du fårmen telefon som slipper lading, inntil telefonen ombestemmer seg og må lades hele tiden. Jeg ønsker å fortsette å bidra til denne tråden i morgen. (God natt).Anonymous poster hash: 9716e...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 30. januar 2015 #848 Del Skrevet 30. januar 2015 Det får du, en slik hustelefon som de brukte for 40 år siden. Jeg vil gjerne drømme om noe søtt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. januar 2015 #849 Del Skrevet 30. januar 2015 Du skal få drømme at alt rundt deg er laget av sukkerspinn. Det som er synd er at du er sanndrømt Jeg ønsker meg at hunden og katten skal sove side om side i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #850 Del Skrevet 31. januar 2015 Hunden og katten forsøkte å sove side om side i natt, men du irriterte dem ved å sove urolig så de begynte å sloss etter en liten stund. Jeg ønsker meg sommer og sol ute, og aldri mer vinter og snø og blåis.Anonymous poster hash: 9716e...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 31. januar 2015 #851 Del Skrevet 31. januar 2015 Velkommen til et apokalyptisk samfunn ala Mad Max. Jeg ønsker at mange ting i livet var like morsomt og spennende som da jeg var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #852 Del Skrevet 31. januar 2015 Du får tilbud om å bli født på ny og å starte alt på nytt igjen, fra spebarnsstadiet. Men du takker nei til tilbudet, du innser brått at du er fornøyd med livet slik det er her og nå. Jeg ønsker å få flytte tilbake til USA.Anonymous poster hash: 9716e...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 31. januar 2015 #853 Del Skrevet 31. januar 2015 Du ender opp på Palmyra Atoll. Lykke til. Jeg vil bli kjent med Julianne Moore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 31. januar 2015 #854 Del Skrevet 31. januar 2015 Du skal bli kjent med Julianne Moore, men hun er et mareritt å omgås Jeg ønsker å ta et deilig bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #855 Del Skrevet 31. januar 2015 Du får en gratisbillett til nærmeste spa, men kommer dit og møter din værste fiende, så du stikker hjem og trøster deg med KG, og glemmer både tid og bad. Jeg ønsker meg en tur på butikken før den stenger kl. 21.Anonymous poster hash: 9716e...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 31. januar 2015 #856 Del Skrevet 31. januar 2015 Du får en tur på butikken, men de tar dessverre dobbelt pris i helgene Jeg ønsker meg selskap i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. januar 2015 #857 Del Skrevet 31. januar 2015 Det får du, men det er av naboen din og ikke NJ Jeg vil ha en turkis pall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 31. januar 2015 #858 Del Skrevet 31. januar 2015 Det får du, men det er av naboen din og ikke NJ Jeg vil ha en turkis pall. Du får det, men den turkise malingen råtner treverket så den går i stykker. Jeg vil ha en tredemølle her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. januar 2015 #859 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Det får du, men bare om du løper distanse tilsvarende maraton hver dag Jeg ønsker meg gode høyttalere. Endret 31. januar 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #860 Del Skrevet 31. januar 2015 Det får du, men av hensyn til naboene kan du ikke bruke dem. Jeg ønsker meg en håndstrikket Mariusjakke i grått.Anonymous poster hash: 9716e...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå