Supernova17 Skrevet 30. januar 2015 #801 Del Skrevet 30. januar 2015 Det fikk du innvilget, men det ble samtidig med det innført et forbud mot å spise noe på helgedager. Jeg ønsker meg evig sommer. Jeg ønsker meg evig sommer - men regner gjør det allikevel. Jeg ønsker meg gode karakterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 30. januar 2015 #802 Del Skrevet 30. januar 2015 Og du forsøkte å flørte med læreren, men det viste seg at han ikke var hetero. Jeg ønsker meg renere luft. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 30. januar 2015 #803 Del Skrevet 30. januar 2015 Og du får det, men den er alltid kald. Jeg ønsker at arbeidsdagene går fort og helgene sakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. januar 2015 #804 Del Skrevet 30. januar 2015 Arbeidsdagene dine skal gå så fort at du ikke rekker oppgavene dine, du får sparken. Helgene går kjempesakte.. du kjeder deg halvt i hjel fordi ingen av vennene dine har interesse av å møte deg lenger :/ Jeg ønsker meg en ny fin kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 30. januar 2015 #805 Del Skrevet 30. januar 2015 Du fikk ny kjole, men NonJuan likte deg bedre uten. Jeg ønsker å bli kvitt hodepinen min. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #806 Del Skrevet 30. januar 2015 "Ikke gjør som mora di sier" hoier du mens du løper med saks. Dessverre ramler du ned trappa, og saksa klipper uheldigvis av deg både hode og hodepine. Jeg vil kunne fly Anonymous poster hash: a5659...b69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 30. januar 2015 #807 Del Skrevet 30. januar 2015 Flyet ble brent, og luktet svidd. Jeg ønsker meg en annen verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #808 Del Skrevet 30. januar 2015 Ønske oppfylt men den er bare full av ekle kryp. Jeg ønsker meg en ny pc. Anonymous poster hash: 3b927...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 30. januar 2015 #809 Del Skrevet 30. januar 2015 Du fikk en mac. Jeg ønsker meg et gopro-kamera. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 30. januar 2015 #810 Del Skrevet 30. januar 2015 Du får et gopro-kamera, men kamera fungerer bare da du går baklengs Jeg ønsker meg en Motorsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. januar 2015 #811 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Oppfylt men den eksploderer mens du kjører den slik innvollene dine flyr over alt, treffer bilruta til en annen bil som kjører forbi slik at dem krasjer og kjører ut for et stup og lander i elva men så viser det seg at de som kjørte i bilen var narkolangere som hadde akkurat ranet en butikk og purken har vært etter dem lenge så du blir hedret som en helt. Dem lager en statue av deg, det blir lagd bøker om deg og du blir nevnt i historie bøkene for å ha stoppet de verste narko larngerne i norges historie og du våkner opp og det er alt en drøm Jeg vil ha white castle til norge Endret 30. januar 2015 av Big Jim Rennie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 30. januar 2015 #812 Del Skrevet 30. januar 2015 Ønske oppfylt, men når det er for sent finner du ut at kjøttet er laget av babyer og rotter. Jeg ønsker meg en suksessfull karriere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 30. januar 2015 #813 Del Skrevet 30. januar 2015 Det fikk du, men sjefen tålte ikke parfymen din, og ga deg sparken.Jeg ønsker meg en kraftig batteridrevet drill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 30. januar 2015 #814 Del Skrevet 30. januar 2015 Det fikk du, men sjefen tålte ikke parfymen din, og ga deg sparken.Jeg ønsker meg en kraftig batteridrevet drill. Det får du, men drillen er så kraftig at den surrer deg også rundt og rundt og rundt og rundt...helt til batteriet er flatt. Jeg ønsker meg nye joggesko 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. januar 2015 #815 Del Skrevet 30. januar 2015 Du får det men de ble tidligere brukt av en uteligger og det stinker piss Jeg vil ha meg en fedora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. januar 2015 #816 Del Skrevet 30. januar 2015 Hatt? Du får en flunkende ny og fin en, men den bringer ulykke hver gang du setter den på hodet Jeg ønsker meg en avslappende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. januar 2015 #817 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Hatt? Du får en flunkende ny og fin en, men den bringer ulykke hver gang du setter den på hodet Jeg ønsker meg en avslappende helg Du får en men så kommer NonJuan (Sorry klarte ikke å la være, var bare en spøk ) Jeg vil ha en tidsmaskin Edit: Ja mente hatt Endret 30. januar 2015 av Big Jim Rennie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. januar 2015 #818 Del Skrevet 30. januar 2015 Hahaha Du skal få deg en tidsmaskin du, så går noe galt og du ender opp under istiden Jeg ønsker meg sydentemperaturer i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. januar 2015 #819 Del Skrevet 30. januar 2015 Håper ikke han blir sint nå men noen ganger klarer jeg bare ikke la være å si noe hvis jeg vet det kan være morsomt Ja håper jeg hadde møtt manny, sid eller diego da Ønske oppfylt men så kommer istiden igjen Haha biggrin smileyene er helt geniale Jeg ønsker meg en het natt med alexandra joner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. januar 2015 #820 Del Skrevet 30. januar 2015 Hehe neida, han er en blid fyr han vet du.. vi liker da litt humor Du skal få en natt med Alexandra, men da får du ingen andre kvinne resten av ditt liv Jeg ønsker at NJ kunne vært her nå og hjulpet meg å få jobben ut av hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå