PPM Skrevet 28. januar 2015 #721 Del Skrevet 28. januar 2015 Dere spiste for mye godteri og ble innlagt på sykehus begge to. Jeg ønsker at Zenobia får seg en kjæreste, hvis hun ikke har noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 28. januar 2015 #722 Del Skrevet 28. januar 2015 Zenobia ønsket seg også en kjæreste, og vips så dukker det opp to mannfolk på døra hennes. Jeg ønsker at det blir bart på veien i løpet av 24 timer og fri fra is og slaps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #723 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Zenobia får en kjæreste, men det viser seg fort at hun er alt for god for ham Det blir bart på veien. All snøen flytter inn i stua di Jeg ønsker meg mer fritid Endret 28. januar 2015 av Jessica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 28. januar 2015 #724 Del Skrevet 28. januar 2015 Jessica blir gravid og føder et barn. Jeg ønsker at det blir fred i midtøsten og at alle der er i levende live. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 28. januar 2015 #725 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Og vips tok ENJAY over alt og du fikk slappe av alt du ville. Massasje på kveldene i tilegg.. Og vips var det fred i midtøsten og alle som var døde fikk sine liv tilbake og husene akkurat like "fine" som de var Jeg ønsker meg et musikkstudio Endret 28. januar 2015 av NonJuan 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. januar 2015 #726 Del Skrevet 28. januar 2015 NJ får musikkstudio, men mastertapen FORSVINNER!!! Ingen sikkerhetskopi inneholder den perfekte miksen, og masse må gjøres på nytt. Jeg ønsker å være verdensmester i Formel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 28. januar 2015 #727 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Et modellfly i stor fart kutta strømtilførselen, studioet ble mørklagt. Du fikk rusk i forgasseren og tapte i siste runde. Jeg ønsker meg ny olabukse. Endret 28. januar 2015 av Petter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #728 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Og vips tok ENJAY over alt og du fikk slappe av alt du ville. Massasje på kveldene i tilegg.. Og vips var det fred i midtøsten og alle som var døde fikk sine liv tilbake og husene akkurat like "fine" som de var Jeg ønsker meg et musikkstudio Kjære NJ, du har et hjerte av gull.. men det er meningen du skal frarøve folk ønskene deres Takk for massasjen uansett... nå som du har lovt det så beholder jeg den Du får et musikkstudio, men det er så ekko der at alt du lager blir dårlig Olabukse skal Petter få, men det er en saggebukse! Jeg ønsker meg en deilig middag Endret 28. januar 2015 av Jessica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 28. januar 2015 #729 Del Skrevet 28. januar 2015 Og vips laget jeg middag til deg, Men du kom for sent så maten ble dårlig.(skal jeg jammen frarøve deg også LOL Jeg ønsker meg en hund 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 28. januar 2015 #730 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Hunden blir sent til NJ fra kina, men forsvinner underveis, og Posten vet ikke hva som har skjedd. Kinesiske postansatte vil ikke kommentere saken og vil ikke si hva de spiste til lunch. Jeg ønsker å sove godt. Endret 28. januar 2015 av Vux 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 28. januar 2015 #731 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg snublet i den nye saggebuksa mi og laget litt av et leven. Du fikk ikke sove. Jeg ønsker meg en cheesburger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. januar 2015 #732 Del Skrevet 28. januar 2015 Vux får sove godt en stund, men utvikler narkolepsi, dvs. han faller i søvn når som helst, helt ukontrollert. Jeg ønsker å kunne drikke og drikke alkohol uten å bli annet en passe brisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #733 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Du skal få sove så godt at du ikke våkner av alarmen og forsover deg til bryllupsreisen. Nå rekker du ikke flyet ditt Vux - kanskje det må bli Island på deg også? Du skal få en cheeseburger Petter, men du må love å spise hamburgere hver dag resten av året. Du skal få drikke så mye du vil. Ingen annen drikk vil noen sinne smake annet enn alkohol. Farvel til melk, milkshake, juice, brus og vann. Jeg ønsker at alle slanger på hele jorda forsvinner Endret 28. januar 2015 av Jessica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. januar 2015 #734 Del Skrevet 28. januar 2015 Peter får cheeseburger, men svelger vrangt, går i koma og ligger i flere måneder på sykehus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 28. januar 2015 #735 Del Skrevet 28. januar 2015 Bestanden av mus øker x1000 over hele planeten. Og alle kattene blir fete og late. Jeg ønsker meg et stykke god sjokoladekake her på bordet foran meg i kveld, og vinduet er lukket og døra er låst, og jeg har tent stearinlys i tilfelle strømmen går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. januar 2015 #736 Del Skrevet 28. januar 2015 Alle slanger på jorda forsvinner - økosystemet mister balansen og går under. Jeg ønsker at det var fest - nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #737 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Sjokoladekake skal du få i store mengder. Men mens du sitter der og koser deg snør du inne. Får håpe ikke strømmen går, noen må garantert redde deg ut Kos deg på festen. Det er deg og Mr. Bean Jeg ønsker at Norge hadde sommer året rundt Endret 28. januar 2015 av Jessica! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. januar 2015 #738 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Kos deg på festen. Det er deg og Mr. Bean Endret 28. januar 2015 av Zenobia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 28. januar 2015 #739 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Nrk starter opp tvprogrammet "Sommer året rundt, landet rundt", men programmet er tilrettelagt for de over 70. Jeg ønsker at romvesner kommer til jorda og ønsker seg selv velkomne. Endret 28. januar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 28. januar 2015 #740 Del Skrevet 28. januar 2015 De tar over jorda, og sparker oss ut. Jeg ønsker å bli frisk jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå